dinsdag 4 oktober 2011

Halloween

Met dit kaartje ben ik echt een paar maanden bezig geweest, ik had de kaart ooit eens gekocht in een hobbyzaak en daar hadden ze hem met stickers en gelpennen versierd, ik vond dat erg leuk, maar wilde toch een stapje verder gaan. dus heb ik er raampjes en een grote deur uitgesneden, een "bakje" achter de grote deur gemaakt en tja hoe dan verder..... dat heeft me toch wel even tijd gekost om dat te bedenken.


Ik kwam op het idee om hem in Halloween stijl te maken, de spookjes, de doodskoppen en de spinnen komen van de Xenos, die had ik twee jaar geleden eens gekocht. het glitterpapier had ik ook een jaar geleden gekocht in een witte en zwarte variant, en kwam dus nu mooi van pas. al met al vindt ik hem erg leuk geworden. ik heb nog een aantal onbewerkte kaarten liggen in dezelfde vorm, dus ik ga nog een keer bedenken wat ik met de volgende wil, ik zit een beetje te denken aan een prinsessenkasteel. wordt dus nog vervolgd hihihihihihi.

This card took me a couple of months to finish. I had bought the card two years ago in a craft store, they had decorated it with stickers and gel markers. I thought that was very neat, but I wanted to do a little bit more with the card so I cut the windows and the big door.
I made a little box behind the big door and there the process stopped. I couldn’t come up with any idea to finish it.
After a while it hit me, Halloween, it should be a Halloween castle, with ghosts an spiders.
I bought the spiders, ghosts and skulls at a local store about two years ago, they are made from fabric and are a little but fluffy.
The black glitter paper I have had that also for two years and I have got it in white and black, so I used that for the towers and behind the windows.
I think the card looks great and I purposely photographed it with dimmed light, so that it would be a little bit spookier.
I have got some more of the same cards that I have to decorate, now I’m thinking a princes castle, so to be continued hihihihihi.

1 opmerking:

Karin zei

Wat leuk zeg!

Groetjes karin xx