dinsdag 29 mei 2012

sneltrein van het leven

Ken je dat, dat je de week instapt en voor je het weet is die week al weer voorbij, en ben je zo druk geweest dat je amper tijd heb gehad voor jezelf? dat noem ik de sneltrein van het leven, zodra je 1 voet op de drempel zet van die trein, wordt je meegesleurd en voor dat je het goed en wel beseft ben je een sprong verder in de tijd.

Ik heb twee van deze weken gehad, loop hopeloos achter met mijn mail, en met kaartjes die ik nog moet opsturen, en het huis heb ik gisteren in een uurtje tijd een nodige opruimbeurt gegeven.
zelf aan kaartjes maken ben ik niet toegekomen deze week. 

Dus deze week wil ik daar zeker weer even tijd voornemen. enkele weken geleden had ik al wat filmpjes gemaakt met achtergrondjes met de krijtjes, en die heb ik tussendoor nog wel op mijn blog weten te zetten, dus mocht je nog inspiratie zoeken, hop even naar mijn youtube pagina. 
Ik heb van deze kaart ook een filmpje gemaakt, tis wel een lang filmpje geworden, bijna 30 min. dus pak lekker een bak thee of koffie, ga er lekker voor zitten en neem dat half uurtje even voor jezelf, dan weet ik zeker dat je en weer geinspireerd raakt, en dit moment je weer rust geeft voor de rest van de week.

 Ik ga nu even mail beantwoorden, kaartjes op de bus doen en boodschappen in huis halen, zodat ik straks met een leeg hoofd naar mijn werk kan. fijne week allemaal


3 opmerkingen:

Monique zei

Ondanks al de drukte is het je toch gelukt om een schitterende kaart re maken!
Groetjes, Monique

Sannie zei

dank je wel monique ;-)

Karin zei

Prachtige kaart Sannie

Groetjes karin xx