maandag 17 december 2012

whaaaaaa die decembermaand!!!

Heejjj allemaal,
Kennen jullie dat...die drukke Decembermaand. ik kom echt tijd te kort.
Ook omdat het nu natuurlijk op mijn werk druk is ( IKEA) veel zieken en andere collega's die uitvallen, dus alle hens aan dek op de afdeling waar ik werk.

Tussendoor heb ik weinig achter mijn hobbytafel gezeten. ben wel bezig geweest met een filmpje maar kan hem nog niet afmaken want ik zit nog te wachten op een paar fotos. 

Ook ben ik lid geworden van een nieuwe site nl Pinterest. en ik moet toegeven dat is echt een bron van inspiratie.
Deze knijpers heb ik daar b.v ook gezien en had besloten om dat idee eens te gebruiken.
Ik heb voor Inge haar 40ste verjaardag ( van de krijtjes) deze knijperset gemaakt.

Natuurlijk gebruik je deze niet meer voor je was, alhoewel ik ze met stazon heb bestempeld, dus theoretisch zou het moeten kunnen.

Ik denk dat ze waanzinnig leuk zijn om leuke kaarten of mooie foto's mee vast te knijperen zijn.
Of memo briefjes die je niet kwijt wilt raken.
Ik heb ze aan beide kanten bestempeld, en gekozen om tekst en motief af te wisselen. maar goed dat was mijn keuze, mischien weet jij wel een veel leuker idee.
Fijne avond allemaal. 

6 opmerkingen:

Theresia zei

Echt een geinig idee! Wat zijn ze leuk geworden.
Bedankt weer.
Groetjes, Trees

De Rommelpot zei

Wohhh...wat een leuk idee.
Ik had ze aleens gezien maar dan beplakt met scrapboekpapier en dan geknijperd op een kartonnen ring als krans.
De decembermaand is bijna om, nog even vol houden.
En dan weer met nieuwe moed en inspiratie het nieuwe jaar in.
Succes.

Groetjes Sippie.

Lenie zei

Wat zijn deze mooi zeg en wat een leuk idee zeg.
Veel succes nog met werken in deze drukke tijd.
groeten Lenie

Anneke zei

Wat een leuk idee zeg!!!

Gr Anneke

Sarina zei

Heel erg leuk geworden, die knijpertjes,

Groetjes,

Sarina

Enny zei

Een heel leuk idee Sannie ! Ik heb ze ook al eens gezien, beschilderd met verf, en dan met Stazon gestempeld. Maar puur natuur zijn ze ook prachtig ! Groetjes Enny