dinsdag 8 oktober 2013

Tags

Heeejjjj allemaal,
Vandaag heb ik een label voor jullie om te laten zien. 
Deze week zal het thema labels zijn.
Ik laat jullie een aantal labels zien deze week met de werkbeschrijving. 
Vandaag deze blauwe label.
Ik heb eerst met een tissue en wat geurloze terpentine,  kleur opgepakt van het licht blauwe krijtje. En deze op de label gewreven.  Tot ongeveer drie kwart van het label.
Daarna heb ik een stapje donkerdere blauw genomen en hetzelfde gedaan. Maar nu iets van het licht blauwe over gelaten.  Toen weer een stapje donkerder en ook de vierde blauw was weer donkerder. Als laatste heb ik nog een heel klein beetje zwart gebruikt in de hoek, zodat het nog donkerder werd.
Met azuurblauwe stazon heb ik de letters gestempeld.  Ik heb de stempel wel eerst afgedrukt op een kladblaadje en daarna pas op mijn tag. Zo wordt de kleur minder fel.
De bloemen heb ik ook in dezelfde kleur gestempeld.  Alleen nu zonder eerst af te stempelen.
Als laatste de tekst in zwarte stazon.
De stempel is van de dames van de te Gekke Krijtjes die hem nieuw in hun assortiment hebben.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Knuffffff. 

Geen opmerkingen: