zondag 5 januari 2014

Kaartje 10

Heeejjj allemaal,

Wat een leuke reacties krijg ik elke keer weer van jullie, zowel op mijn blog als via Facebook.
Tis een genot om ze te lezen.
En dank jullie allemaal voor de lieve wensen vor 2014....echt super om te merken dat er zoveel dames het zo goed voor hebben met me... mijn mailbox stroomt echt over van alle lieve berichtjes.

Dus om jullie in 2014 niet te laten vervelen....weer een filmpje..... de een na laatste deze keer.
Het is een vrij simpel kaartje om te maken, maar daardoor zeker niet minder leuk.
Dit is het kaartje:
En dit is het filmpje:
En ook de werkbeschrijving krijgen jullie erbij:


Neem een correspondentiekaartje en snij hem op maat zoals beschreven in de algemene werkwijze.
Neem kleur op met je tissue en wrijf ( in dit geval geel) op je kaartje, maak een mooie egale laag kleur.
Pak nu een stukje gaatjesband, leg het op je kaartje  en neem met je tissue wat roodbruin op. En wrijf dit in je gaatjesband.
Als je het band nu weg haalt zie je allemaal bolletjes op je kaart.
Stempel een Te Gekke dag op een reststukje karton en snij dit op maat..( hoe groot of hoe klein jij het wil) geef dit kleur met je tissue waar roodbruin op zit, ( daar zit nog genoeg kleur op)
De stempel van de gras/bloem is van Different Colors en die heb ik twee keer gestempelt.
Ik heb sommige bolletjes voorzien van wat glitterlijm  en het stempelafdrukje met een beetje foamtape opgeplakt.
Een heel snel kaartje.

Dus makkelijk om even tussendoor te maken....... veel plezier met het maken van dit kaartje...
knufffffff

1 opmerking:

Enny zei

Wow Sannie, bedankt voor al die leuke en mooie kaarten en filmpjes, ik heb weer heel wat bijgeleerd ! Groetjes Enny