zondag 6 april 2014

Heel veel feest

Heeejjj allemaal,

Vandaag is het dubbel feest.
Natuurlijk omdat we een klein feestje hebben in Nijkerk op de Art Specially.

Maar nog meer omdat mijn vriend jarig is vandaag....en hij zo lief is dat hij mij het gunt om naar de beurs te gaan in Nijkerk.

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag mooie man een dikke kus van mij.

Ik weet dat hij een trouwe fan van mijn blog is, en zal het vast heel leuk vinden omjullie reacties te lezen onder dit berichtje.


Natuurlijk heb ik ook vandaag een feestelijke tag om te laten zien. Deze heb ik eerst kleur gegeven, en daarna bestempeld, en toen pas ge-embossed. en daarna weer bestempeld.

Ik ben zelf helemaal weg van deze stempel en heb hem al een aantal jaren in mijn bezit.
Elke keer als ik hem gebruik, blijf ik versteld staan over de veelzijdigheid van deze stempel.
Dit is voor mij toch wel een gouden aankoop geweest.
Het enige wat op de stempel staat is Heindesign, en dat die gemaakt is in Germany, in 2007. Verder geen naam of wat dan ook.

Zow ik ga vandaag feestjes vieren, en mijn vriendje een hele dikke kus geven.
Fijne dag allemaal en misschien vandaag tot ziens op de Art Specially

Fijne dag allemaal.
Knufffffff
 

7 opmerkingen:

Anne zei

Gefeliciteerd met je dubbele feest, en natuurlijk voor je lieve vriend mijn felicitaties voor zijn verjaardag!
ik ontbreek helaas dit jaar voor het eerst op het ART Speciallyfeest,misschien volgend jaar weer....

Cora Schram zei

Wat ontzettend lief van hem, om je te laten gaan vandaag.
Geef hem maar een extra knuffel als je weer thuiskomt vandaag.
Veel plezier vandaag en geniet ervan.

Groetjes Cora

marja kenter zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend. Ik was gisteren op de beurs, voor de eerste keer wat een leuke beurs. En ik heb een impulsieve aankoop gedaan en wel de te gekke krijtjes. Het meisje dat demonstreerde met die krijtjes was zo enthousiast dat ik ze "moest" kopen.Vandaag zitten freubelen, het lukt nog niet zo als ik het wil maar dat komt wel. Jammergenoeg moest ik te lang wachten om mee te doen met de workshop. Ben volger van je geworden dus ik blijf op de hoogte van alles.
groetjes Marja

petra raams zei

Dubbel gefeliciteerd!!! Wat een lieve vriend, die moet je zien te houden! Fijne feestjes vandaag, groeten Petra Raams

Snatertje zei

Gefeliciteerd eln hij verdiend echt wel een extra knuffel vandaag.

Unknown zei

Hoi Sannie,
Gefeliciteerd met het dubbele feest. Leuk om zo'n man in huis te hebben die ook fan van je is qua hobby. Heb er zelf ook zo eentje ;). Leuk dat ze dat kunnen appreciƫren nietwaar?! Deze beurs ben ik nog nooit geweest. Als ik dat zo zie zal ik er de volgende keer toch bij zijn hoor. Mijn man heb ik al ingelicht ;). Nog een fijn weekend! Ik kijk al uit naar je komende blogposten voor de tags. Grtjs Joke

Theresia zei

Haha, een TEGEKKE vriend is wel wat ik je van harte gun. De beurs was erg leuk. Ik was er voor het eerst.
Een fijne verjaardag en veel geluk samen!
Liefs, Trees