vrijdag 20 juni 2014

oei

Heeeejjj Allemaal,

Ik heb gemerkt dat het verhuizen me niet in de koude kleren is gaan zitten.
De afgelopen maand heb ik echt mezelf voorbij gelopen en weinig tijd gehad voor andere dingen....logisch als je bedenkt dat je nu ineens de zorg heb voor 8 personen i.p.v. 4. gelukkig hoef ik het niet alleen te doen, want mijn vriend is een zeer grote hulp. maar je merkt toch dat 6 kids meer vergen als 3 kids.
Ik probeer mezelf verplichte momenten op te leggen om toch achter mijn hobbytafel te kruipen, en iets te voorschijn te toveren.
Zo ook deze kaart. deze heb ik gemaakt voor een trouwfeest, de ontvangers zijn 25 jaar getrouwd en hebben dit in de kerk gevierd. Ik heb de kleurstellingen in dezelfde kleuren gehouden als de uitnodiging en ook daar zaten swirls en bloemen op. Dus ook dat is in dezelfde stijl.

Verder zijn er op verschillende vlakken veel ontwikkelingen.....ontwikkelingen waar ik nog niet veel over kan vertellen. Maar 1 tipje kan ik wel al met jullie delen....hou het Hobbyjournaal 112 in de gaten.....

Ook ben ik weer begonnen met het prutsen van servetten op potjes etc. en dit zijn een paar van mijn resultaten.

Dus ik hobby nog wel...en ik ben ook wat dingen aan het maken voor publicaties etc. maar ik merk dat ik er iets meer tijd voor vrij moet gaan maken. want anders komt er weinig van.
Dus vergeef me dat ik een tijdje niks van me heb laten horen, maar ik ga mijn best doen om wat productiever te zijn.

Fijne dag allemaal.
knuffff

4 opmerkingen:

Duchesse zei

Lieve Sannie,
Blij om iets van je te horen. We konden het al denken dat je het razend druk had met de verhuis. Ik begrijp ook dat 6 kinderen opeens een boel werk meer is, en dat vergt natuurlijk organisatie. Doe maar rustig aan en trouwens voor iemand die geen tijd heeft gehad, is je servies superleuk en romantisch geworden. Wij zijn fan in hart en nieren.
Groetjes, Nathalie en Lieve

Theresia zei

Ik hoop dat je vooral gelukkig bent en dat je in de loop van de volgende maanden je draai weer vindt in blogland.
Een prachtig kaartje heb je gemaakt. En je servettenpotjes zijn ook enig!
Groetjes, Trees

Unknown zei

Hey Sannie,

Natuurlijk hebben we je gemist. Ik begrijp ten volle dat verhuizen en daarbovenop 6 kinderen veel meer tijd van je vergt. Ik verhuis voor de 2de keer over een kleine 14 dagen. Dat is 2 x in zes weken tijd. Was niet gepland...alle andere beslommeringen erbij maken dat zwaar. Maar, ik doe net als jij: verplichten om toch eventjes tijd voor jezelf te nemen achter de hobbytafel. Je hebt trouwens een hele mooie kaart gemaakt!!! En dat met die potjes en de servietten, dat is ook erg leuk geworden. Het hobbyjournaal ga ik in de gaten houden. Ben benieuwd hoor ;). Stel het goed en tracht vooral te genieten... vele groetjes en dikke knuffel X Joke

Sannie zei

Heeeejjj Meiden,

Super bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Dikke knufff