zaterdag 19 juli 2014

Libelle's

Heeejjj allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een lekker zomers kaartje. hij is iets anders geworden dan dat ik bedacht had......bij mij gaat er niets fout...het wordt alleen anders dan dat je in je hoofd had..... ;-) klinkt positiever toch?

Ik wilde het embossing naar voren laten komen, maar had per ongeluk het achtergrondje verkeerd in de mal gedaan..... dus nu ligt het patroon in de kaart....wat ik eigenlijk nog wel mooier vind en rustiger als andersom denk ik.

De libelle's komen van de stempellap van Hobbyart, en de meiden van Te Gek hebben deze in hun webshop te koop.
En ik heb alleen maar de libelle gebruikt van deze stempellap om te laten zien dat je met iets heel simpels ( een simpel figuurtje) al een leuke kaart kan maken. Je kan dit natuurlijk ook doen met bloemen of andere simpele figuurtjes.

Verder heb ik de vleugels ingekleurd met de te gekke krijtjes, wat terpentine en een wattenstaafje. en daarna met glitterlijm de vleugeltjes wat extra bling bling gegeven.......ik ben echt gek op glitterlijm ;-)

Hiernaast een foto van hoe het achtergrondje eruit zag toen het net klaar was.

Ik wil hem nog een keer gaan maken maar dan met een tekst achter de libelle's ..... en de tekst dan in zacht beige of zand kleur...ik denk dat dit ook mooi is....zo een tekst die niet te lezen is.....

Ik denk dat dat ook wel een mooi effect geeft.

Ik moet zeggen dat ik de stempellap erg leuk vind en dat hij heel veelzijdig is. de komende week laat ik nog een paar kaarten zien met deze stempellap.

Maar genoeg over de stempellap....nu gauw de kaart laten zien. het is hier in Gorinchem bijna 30 graden en te warm om echt iets actiefs te doen....dus dan maar lekker bank hangen en wat achter de pc zitten en de wereld af surfen.

Nadat ik het achtergrondje bestempeld had en de glitterlijm was droog hem ik hem door mijn double do gehaald in een embossingmal ( per ongeluk verkeerd om dus ;-( en op de kaart verwerkt.
Een korte beschrijving van deze vrolijke kaart

Fijne dag allemaal en tot snel weer.
knufffff


3 opmerkingen:

Theresia zei

Leuk gedaan! Een prachtige kaart geworden.
Knuf, Trees

Sannie zei

Dank je wel trees. Knuffff

Ine van den Eijnden zei

Erg mooi, juist door de eenvoud!