maandag 5 januari 2015

Leuk bericht

Heeejjj Allemaal,

Na het treurige nieuws van gisteren.... heb ik ook goed bericht.

Ik wil jullie allemaal van harte bedanken voor alle lieve berichtjes die ik van jullie krijg. zowel prive, via de Facebook pagina van sannie-lovestostamp als via mijn blog.
Het is super lief om te merken dat er zoveel van jullie meeleven.
Nogmaals het verdriet is er nog elke dag, maar ik wil me ook richten op leven...nu meer dan ooit.

Ikea waar ik al 13 jaar gewerkt heb... nam best een hoop tijd in beslag. Ik was van plan om vanaf 1 jan. minder te gaan werken, zodat ik me meer met thuis kon bezig houden en ook meer tijd kon steken in het uitoefenen van mijn hobby en het opbouwen van mijn naam in de hobbywereld en in de toekomst mijn werk er misschien van kunnen maken.

Die toekomst is sneller gekomen dan verwacht...... ik heb van Find-it een aanbieding gekregen om voor hun te gaan werken.
Om samen met hun Sannie groot op te gaan zetten.
Ik krijg via hun een eigen website, een Facebookpagina, en een YouTube kanaal waar we professionele filmpjes kunnen opnemen en opzetten.
Ook krijg ik elke maand twee pagina's in het Hobbyjournaal en een keer per twee maanden een artikel in het Hobbyzine....
En bovenop dat gaan we het komende jaar ook kijken om Sannie als merk neer te zetten met stempels etc.
Ik kan het meeste van de tijd dit lekker thuis doen. dus ook dat is een groot pluspunt.

Dat betekent niet dat ik mijn passie voor Te Gek opzij zal zetten... nee echt niet, ik blijf gewoon lekker doen wat ik tot op heden deed, alleen nu heb ik er meer tijd voor.
Dus je zal me nog steeds tegen komen op beurzen etc.

Omdat ik nu van heel dichtbij heb meegemaakt hoe kostbaar je tijd hier is... en ik die echt wil gaan vullen met dingen die ik leuk vindt. komt deze baan natuurlijk als een geschenk uit de hemel. ( thanks Prisca en Remco :-)
Het is nog een beetje zoeken hoe en wat we allemaal gaan doen het komende jaar, maar ik heb er heel veel vertrouwen in.

Ik heb IKEA vaarwel gezegd en ben nu lekker thuis.
Voordeel van dit alles is dat ik nu meer tijd heb om workshops te geven, en wil zelfs weer gaan beginnen aan een cursus op de maandag ochtend.

Wat vele niet weten ...of niet beseffen is dat kaarten maken...en wat je dan ook doet maakt niet uit. Heel goed is voor je motoriek, je denkvermogen, je creativiteit, je inzicht, je rekenkunde, en het helpt tegen stress.

Dus ik wil veel dames enthousiast maken, maar vooral ook helpen en te laten zien wat er allemaal op kaarten maak gebied te doen is.

Ook wil ik gaan kijken om een kindercursus op te starten...zeker wat betreft je motoriek  en rekenkunde denk ik dat kinderen er ook veel aan hebben... maar de nadruk ligt op de lol.... het moet altijd gewoon leuk zijn om met je hobby bezig te zijn... en of je dit nu als hobby doet of als werk... dat maakt niet uit.... plezier erin hebben is het belangrijkste.

Meiden.... nogmaals bedankt jullie zijn echt super lief..... en op naar een creatief jaar.
knufffffff




10 opmerkingen:

Ine van den Eijnden zei

Wow Sannie dat is nog eens goed nieuws. Heerlijk dat je van je hobby je werk kunt maken. Succes en ik blijf je volgen xxx

Unknown zei

Proficiat met je nieuwe job! Je gaat dat vast super goed doen!
Ben benieuwd wat voor leuks je allemaal voor ons in petto hebt :D

Zo jammer dat je voor mij zo ver woont, zou graag eens een workshop doen en mijn dochtertjes ook, zijn alledrie in de ban van de krijtjes :D

Grtz

Bep zei

Wat een prachtig nieuws! Soms komt uit heel veel verdriet en het idee om het anders te gaan doen toch iets goeds voort. Ik gun het je van harte, proficiat!

Freubelmina zei

Gefeliciteerd met je fantastische kans,je word dan een collega van Yvonne die ook geweldige dingen maakt,leuk hoor! Ik ga je volgen hoor!
Lieve groetjes, Wilma

marja kenter zei

Geweldig! Gefeliciteerd! Ha ha nu moet je wel je profiel verhaal veranderen.😊 ik blijf je volgen want dat gedoe met die krijtjes vind ik zo leuk. Als ik je weer op een beurs tegenkom ga ik weer je workshop doen. Heel veel succes en groetjes Marja

Theresia zei

Dus geen geel/blauw meet, maar veelkleurig! Geniet er maar van.
Knuf, Trees

Petra-loves-paper zei

fijn om te lezen dat er nu zoveel leuke dingen voor je aankomen! Geniet er met volle teugen van en laat ons al je werk zien, dan kunnen wij dáár weer van genieten!

Anoniem zei

Hoi Sannie,

Allereerst wil ik je toch nog condoleren met het zware verlies, las het net pas.
Dus heel veel sterkte.
Mooi dat je nu eindelijk helemaal met je creatieve gave aan de slag kan, zag je al lang naar uit.
Weet zeker dat dat goed gaat komen met al die ideeen van jou.
Succes en dikke knuffel, Hélène

Loes zei

Wat geweldig San. Super dat je van je hobby je werk kunt maken!

Groetjes, Loes

Els zei

Super dat je Ikea vaarwel hebt gezegd en nu voor jezelf mag en kan werken. Heerlijk om nu met je hobby bezig te gaan en kan me voorstellen dat dit als een geschenk uit de hemel kwam. Je hebt het juist nu heel hard nodig.
Succes ermee en eind januari zal ik zeker hobbyjournaal kopen.
Groetjes, Els