vrijdag 22 januari 2016

week 3 Coastal wildlife

Week 3: Zeehondjes.

Hoe lief zijn deze zeehondjes en hoe leuk zijn die strandhuisjes? Samen vormen ze de basis voor een prachtige kaart.
Naast de rimpelingen in het water is er op deze set ook een stempel te vinden waarmee je de zee kunt namaken die aanspoelt op het strand. Met wat witte sneeuw kun je zelfs schuimkoppen maken. ...
Ik heb gekozen voor een iets rustiger effect. ik heb wel de strandhuisjes een extra accent gegeven met een zwarte fineliner. Ook heb ik weer gespeeld met de lichtbundel die op het water schijnt. De kaart is ingekleurd met de Te Gekke Krijtjes en tissues, wattenstaafjes en een penseeltje.
Ik twijfelt alleen of er nog een figuurtje in de lichtbundel moet zetten zoals een bootje of dat ik een tekst over de lichtbundel heen zal stempelen. Wat vinden jullie?


knufff Sannie

3 opmerkingen:

Unknown zei

Een bootje zou ik leuk vinden. Maar het hoeft niet. En teksten...is ook leuk

Theresia zei

Weer een schatje, Sannie!
Groetjes, Trees

Enny zei

Weer een prachtige kaart Sannie ! Heb zojuist de stempels besteld. Nogmaals dank voor de info ! Groetjes, Enny