maandag 17 oktober 2016

Auteurs gezocht

Hoi Allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten werk ik bij Find-It, het moederbdrijf van Het Hobbyjournaal en de Hobbyzine plus.
Ik werk daar met veel plezier en nu is het geval dat ze op zoek zijn naar nieuwe auteurs.

Ikzelf ben ooit begonnen via een vriendin van mij, die een doosje krijtjes in mijn handen duwde en zei: "kijk jij eens wat je er mee kan, jij bent zo creatief". Ik ben toen aan de slag gegaan met de krijtjes en heb een aantal kaarten gemaakt.
Die heb ik terug gegeven aan mijn vriendin en samen zijn we naar Inge en Esther van de Te Gekke Krijtjes gegaan om ze te laten zien.
Zo ben ik in aanraking gekomen met de krijtjes. Via de krijtjes mocht ik op een gegeven moment een artikel maken voor in Het Hobbyjournaal en zo werd ik dus "auteur", nog steeds voor de Te Gekke Krijtjes.
Omdat we met de krijtjes ook op de open dagen kwamen van Find-It ( en ik dus meeging) en Esther en Inge enorm gepleit hebben voor mij, kreeg ik een paar jaar geleden een telefoontje met de vraag of ik voor Find-It wilde komen werken...... Daar moest ik heel hard over nadenken NIET !!!!! De keuze om van mijn hobby mijn werk te maken was heel snel gemaakt en nu heb ik een super leuke baan.
Je weet nooit hoe een balletje kan rollen, en ik beloof je geen gouden bergen, maar hoe gaaf is het als je als auteur je naam kan opbouwen in de hobbywereld. bij de groothandel 1 of 2x per jaar over de vloer komt en met de nieuwste materialen kan werken al voordat ze uit zijn.
Dus schroom niet en stuur een e-mail, met daarin wat over jezelf, wie jij bent, en waar we jou kaarten kunnen vinden ( blog, website, facebookpagina etc. ) en wie weet wordt jij wel mijn collega, direct of indirect.

Groetjes Sannie


Ben jij bekend met de merken van o.a. Yvonne Creations,
Amy Design, Jeanine’s Art en Precious Marieke dan zijn wij opzoek naar jou! Door een uitbreiding van onze activiteiten zijn wij per direct op zoek naar auteurs die willen knallen!

Ben jij iemand die van enkele producten een unieke kaart kan maken? Kun jij energie in een creatie stoppen, waardoor het een echt kunstwerkje lijkt? Dit kan zijn in allerlei technieken zoals borduren, hobbydotten, scrappen, vilt, figuurkaarten etc. Of werk jij liever met een product zoals Marubu, Fimo of Docrafts?

-          Je kunt indien nodig je projecten stap voor stap fotograferen
-          Je kunt proactief meedenken en tegen feedback
-          Je weet van aanpakken, kunt werken in een team, maar ook zelfstandig
-          Je hebt een onbegrensde leergierigheid
-          Je hebt de wil om je kennis te delen met collega Designers
-          Je hebt een creatieve geest en passie voor ons vak

Herken jij je in het bovenstaande, neem dan contact met ons op via: redactie@finditmedia.nl

2 opmerkingen:

Ann Bergé zei

Ik wou via de link een mailtje sturen maar krijg een foutmelding , klopt het adres ?

Aafke zei

Foutmelding?