zondag 22 januari 2012

schone kaarten????

Heel, heel, heel lang geleden ben ik al wel eens aan de slag gegaan met bleek op mijn kaarten. maar na de afgelopen week mijn stempel manie weer te hebben opgepakt, kwam ook deze techniek weer onder mijn handen.
Dus twee kaartjes gemaakt.
Ik begin altijd met wit cardstock en ga vanuit daar iets maken, bij deze twee kaarten heb ik met een sponsje en distressinkt de achtergrond ingekleurd en goed laten drogen.
Daarna een mooie stempel erop afgedrukt met zwarte stazon en daarna delen van de afgedrukte stempel ingekleurd met bleek.
Wat ik erg leuk vindt is dat het resultaat heerlijk onvoorspelbaar is en dat je dus moet afwachten wat eruit komt, sommige kleuren trekken echt helemaal weg, terwijl rode tinten een rose gloed achter laten.
en het leuke is dat het nu heerlijk "schoon"ruikt in mijn hobbyhoekje.



















Ik vindt ze in ieder geval erg leuk.

2 opmerkingen:

gerda zei

Waw Sandra, dat zijn echt schone kaarten geworden.
Groetjes uit Belgiƫ
Gerda

Sannie zei

hahahahhaha dank je wel.