maandag 30 januari 2012

scrapdouche

Elke maand doe ik mee bij de Kaartenvriendinnen ( een groep bij Yahoo) van Ine Swinkels met de Scrapdouche.
De Scrapdouche heeft als idee dat een iemand een lay-out stuurt naar de deelneemsters en die maken een kaartje met deze lay-out, diegene die de lay-out heeft verstuurd krijgt die maand dan van elke deelneemster haar kaartje toegestuurd, zodat je een soort van douche krijgt van leuke scrapkaartjes. elke maand rouleert dan diegene die de kaartjes krijgt en de lay-out verstuurd.

Deze maand  gingen alle kaartjes naar Debbie en ook al was de lay-out erg leuk, ik was gewoon compleet inspiratieloos wat betreft deze lay-out, maar het is me toch gelukt om een aardig kaartje ervan te maken.
mocht je nou op zoek zijn naar een hele leuke en gezellige groep dames om van te leren, inpiratie op te doen, meedoen aan leuke uitdagingen, dan kan ik je adviseren om eens te komen kijken bij yahoo, je vindt deze leuke groep via deze link:
kaartenvriendinnen-subscribe@yahoogroups.com

en dit is mijn kaartje, ben benieuwd wat Debbie er van vindt.

2 opmerkingen:

Debbie zei

ik vind hem nog steeds schitterend... prachtige kaart, de kleuren heb je fantastisch gematcht en die vlindertjes zijn super. nogmaals dankjewel,

Groetjes Debbie

Sannie zei

Ik ben blij dat je hem mooi vindt, knufff sannie