vrijdag 24 augustus 2012

2de dag Knotsegekke kaarten dagen in Den Bosch

Hoi allemaal,

Het is nu tien over negen s'avonds en ik zit heerlijk op de bank wat tv te kijken, iets wat ik zelden doe omdat ik liever achter mijn hobbytafel zit, net als vele van jullie.
In mijn hoofd beleef ik vandaag telkens weer, en zit ook regelmatig met tranen in mijn ogen. niet omdat ik het slecht naar mijn zin heb, maar uit trots. Trots omdat ik zo veel leuke dames heb mogen ontmoeten vandaag, Trots omdat een belgische opa als eerste man bij mij een workshop kwam volgen en hem totaal niet hofde te helpen. Trots omdat zijn kleindochter het eerste kindje was wat een kinderworkshop kwam volgen. Maar ook heel trots op al jullie enthousiaste reacties op de workshops.
Om achter je hobbytafel dingen te bedenken die voor mij heel logisch zijn,dit op papier te zetten en dit dan weer over te brengen aan de dames en heer die workshops komen volgen dat is niet altijd makkelijk, maar als ik dan jullie reacties hoor, jullie enthousiastme zie, dat doet me heel goed.
Al jaren wilde ik eens demonstreren op een beurs, gewoon om mijn plezier in het hobbyen over te brengen, en nu door middel van de workshops heb ik die kans gekregen.

De workshops kosten niet veel, ik heb die bewust laag gehouden, ik hoef er niet rijk van te worden. Wat mij rijk maakt zijn jullie reacties, en de trots die jullie hebben als de workshop gedaan is en je de kaart laat zien aan mij, aan andere dames of aan de dames van de krijtjes. daar kan geen geld tegen op.

Super bedankt allemaal weer voor een mooie dag, eentje die bij mij in een gouden lijstje gaat.
Morgen nog een dag in Den Bosch, en dan volgende week 3 dagen Zwolle.

Ook de dames die langskwamen die ik persoonlijk ken, sorrie dat ik weinig tijd had, maar vond het wel leuk om jullie gezichten te zien, Monica, Gerda, Eri, Danielle, Cootje, Monique met Moeders super leuk dat jullie er waren.

Ik ga nu de volgende workshop op mijn blog zetten onder het kopje workshops, dus kijk gerust en voor diegene die nog komen, kom gezelig gedag zeggen, ik vindt het super leuk om je te zien.

Voor iedereen een fijne avond.
Groetjes......

Geen opmerkingen: