zondag 26 augustus 2012

Lekker Uitpuffen

Heeejjj Allemaal,

Vandaag lekker een uitpufdagje. gisteren was het weer een gekkenhuis op de beurs. ik ben bewust een uurtje later begonnen met de workshops zodat ik zelf ook nog een rondje kon doen over de beurs, ik heb hele leuke dingen gezien en heb weer een aantal leuke embossingfolders gekocht.
Om 11 uur zat de tafel al weer vol dus gingen we weer knallen, en hij is vol gebleven tot half vijf, toen kon ik lekker mijn spulletjes gaan opruimen en waren de eerste drie dagen workshoppen voorbij.
Maar wat een super leuke dagen zijn het geweest en dat had het niet kunnen zijn zonder jullie enthousiastme.
Dus daarvoor wil ik jullie allemaal bedanken.
Ik wil de dames van de Te Gekke Krijtjes bedanken voor hun vertrouwen in mij, de gezelligheid en de lol.
Ik wil alle dames, heer en kindjes bedanken die aan mijn workshoptafel zijn aangeschoven. Alle andere dames en heren die naar de beurs gekomen zijn en enthousiast waren, bekende die even hun gezicht lieten zien, en ook de beursorganisatie voor een hele gezellige beursgang.

Nu zit ik lekker achter de pc, mijn stem valt steeds weg van 3 dagen achter elkaar praten, mijn benen hebben zoiets van vandaag even niet, en mijn hobbytafel roept om lekker zelf aan de slag te gaan.
Gisteren waren wat problemen met mijn site, maar ik hoop dat die nu opgelost zijn.
Ik ben nog op zoek naar een gastenboek, want ik kreeg als feedback van Inge ( van de Te Gekke Krijtjes) dat je alleen een berichtje kan achter laten als je inlogt en etc. dus ik kan me voorstellen dat dit voor vele een belemmering kan zijn.
Dus ben ik nu driftig op zoek naar een gastenboek die ik makkelijk in mijn blogspot kan verwerken.
Morgen maar even aan een collega vragen.

Voor iedereen een fijne dag/avond gewenst.
groetjes Sannie

1 opmerking:

Karin zei

geniet van je vrije avondje en van de leuke beursdagen

Groetjes karin