zondag 2 september 2012

En toen was het zondag!!!!!

Heeeejjj Allemaal,


Mijn mallen schoongemaakt en die staan lekker te drogen

Wat zijn het toch weer leuke dagen geweest de afgelopen 3 dagen op de beurs in Zwolle.
Gezellige mensen, niet te druk, leuke standhouders en als toetje ook nog erg leuke afbouwers ;-).
Als ooit nog eens iemand tegen mij zegt dat Friese mensen stug zijn nou dan zal ik daar zeer zeker tegen in gaan. Ik heb heel veel dames bij mij op de workshop gehad de afgelopen dagen die uit Friesland kwamen en stuk voor stuk erg gezellig, hartelijk en open.

Bloemenkaart gemaakt met de krijtjes

Gisteren avond moe thuis gekomen, en alle spullen zo in mijn huiskamer neergezet. vanochtend lekker alles op geruimd en mijn nieuwe Stazonnetjes die ik op de beurs gekocht had gekocht, gelabeld en een plekje gegeven, even wat dingen georganiseerd en hier en daar wat verschoven in mijn hobbyhoek zodat alle nieuwe dingen een plekkie konden krijgen.
Dat krijg je als je weinig ruimte heb, dan moet je zeer creatief zijn in het opbergen.....(als je al 11 jaar bij IKEA werkt dan weet je onderhand wel alle slimme opbergideetjes ;-)
Nu is alles klaar, mijn hobbytafel schoon en mijn huiskamer is weer een huiskamer ipv een pakhuis. Ik ga zo even lekker zelf aan de knutsel, ik heb al een tijdje een idee in mijn hoofd zitten waar ik nu aan wil werken.
Natuurlijk heb ik vandaag voor jullie nog een leuke kaart om te laten zien, ook dit idee komt weer uit een engels tijdschrift, maar ik heb het vertaald naar de krijtjes.
Ik zal de komende week weer een workshop online zetten, ik moet wel werken dus mocht het een dagje langer duren hang me er niet aan op ;-)
Voor iedereen een fijne zondag gewenst.

Verder nog een paar fotos van de afgelopen twee beurzen:

De kraam in Den Bosch














Lekker druk
















De Workshops














Hard aan het werk allemaal.













Jong en oud kwamen workshoppen













Het was echt leuk.













Ook jongens vinden de Te Gekke Krijtjes leuk.













Haar allereerste kaart,
Ze knutselt nooit !!!




















Natuurtalent !!!!





















Een echte creatieveling !!!






















 

4 opmerkingen:

Carolien zei

Hoi Sannie

Nog bedankt voor de workshop op zaterdag middag. Je hebt mijn moeder er mooi op staan met haar eerste kaart. Ze is er super trots op en staat te pronken in de kamer!!!
Ik heb later nog de krijtjes gekocht en hoop volgende week ermee aan de slag tegaan!!! Nogmaals bedankt

Groetjes Carolien

Detje zei

Hoi Sannie

Het was super leuk om de workshop bij je te volgen. En heb thuis de eerste kaart al gemaakt. Maar nog 1 vraagje, waar haal je die aromavrije terpentine? Omdat mijn reukloze kleine potje op is zit ik hier met die stinkende te werken, maar dat is niet te doen.

Groeten Detje

Sannie zei

Heeejjj Carolien,
Nou je moeder mag zeker trots zijn hoor op haar mooie kaart, ik denk dat menigeen jaloers zou zijn op haar ;-)

Heeejjj Detje,
Je kan ze halen bij de action, de bouwmarkt, ( grote flessen om je potje na te vullen) en kleine flesjes haal je bij de pipoos ( talens), de hobbyzaken of de schilderbenodigdheden zaken, maar de meiden van tegek.nu verkopen ook terpentine.
Groetjes sannie

MAKKE FOAR DY zei

Hallo Sannie,

Leuk stukje heb je geschreven over de KGK.
En bedankt voor de eretitel "natuurtalent"!!!

Groetjes Aly