dinsdag 11 september 2012

Vandaag is het visdag......(nieuw Filmpje)

Heeejjjj allemaal,

Vandaag lekker een dagje vrij geweest en even de tijd genomen om weer een filmpje te maken.
Ik heb deze vissenkaart gemaakt met de Te Gekke Krijtjes. wat heb je er voor nodig:
Blauwe onderkaart 9.5cm x 14.4cm
Correspondentiekaartje 9cm x 13.9c.
Te Gekke Krijtjes zeegroen donker, pastelgroen, hard blauw, licht blauw. verder diverse kleuren naar wens om de visjes mee te kleuren.
Terpentine,
Tissue,
Schaar,
Lijm/3d kit,
Stempels vissen en evt zeeachtergrond.
Stazon: Mustard, Midnight Bleu, Teal Bleu,
Witte gelpen,
Glitterlijm,

Het filmpje vind je hier:
Film Something's Fishy

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, en veel knutselplezier.
groetjes Sannie

7 opmerkingen:

Martine zei

Wat een super leuke kaart!
Helaas heb ik nog geen goed papier en merk dat met gewoon papier echt niet mooi genoeg wordt.
Ik volg met veel plezier je blog.
Groetjes Martine

Sannie zei

Heeejjj Martine,
Voor je achtergrondjes met bv een embossingfolder, daar kan je gewoon correspondentiekaartjes van de Hema voor gebruiken, maar wil je echt de overtrektechniek toepassen, dan is 160 gram echt wel beter. zelf in 160 grams papier zit veel verschil. Soms heb je heel glad papier, dan krijg je weer een heel ander effect als wanneer je wat ruwer papier gebruikt. Voor mij is tot nu toe het 160 grams kaartkarton van Pipoos het beste gebleken. Ik heb ook wel eens 160grams aquarel papier gebruikt, maar omdat ik hem te snel op mijn kaart wilde plakken, zag je daar toen die droog was de plaklaag van het tape doorschijnen. die was gaan reageren met de terpentine. Dus nogmaals, voor achtergrondjes met embossing of met de streeptechniek zoals bij dit filmpje...daar kan je rustig de kaartjes van de hema bij gebruiken. ( ikzelf gebruik alleen voor de visjes wel weer 160 gram.) en voor de obertrektechniek 160 grams.
Groetjes sannie

Sannie zei

eeehhh Dat moet dus overtrektechniek zijn...typfoutjes ;-)

Tinie zei

super leuk blog, sinds vandaag in het bezit van de krijtjes en ik ga je blog nog eens heel goed lezen en bekijken, succes!

Groetjes Tinie

Sannie zei

Dank je wel Tinie.
Ben benieuwd naar jou creaties met de krijtjes.
Groetjes sannie

De Rommelpot zei

Hallo Sannie.

Wat is dit een leuke kaart, wij moeten nog veel oefenen om het zo mooi te krijgen.
Ik kijk ook nooit TV, maar nu heel vaak jouw filmpjes, dat neemt ook veel tijd, maar is ook heel erg leezaam.
Bedankt voor de leuke filmpjes en ik blijf je volgen.

Groetjes Sippie.

Unknown zei

Heel leuk kaartje!
Wat ik ook zag, was dat jouw clearstamps in een soort cd-hoesje zaten. Is dit zo verkocht of heb je dat zelf gedaan? Lijkt me een leuk en handig idee om die stempels op te bergen.