vrijdag 8 maart 2013

Erg leuk

Heeejjj allemaal,

Ik ben vaak op internet te vinden, ook nu was ik weer even aan het googlen, en kwam daar op de blog van Trees terecht....en wauw wat een veelzijdige dame is dat.
Die is echt een creatieve duizendpoot.
Ik zag ook dat Trees een van mijn kaarten heeft gemaakt van deze week.

De kaart hiernaast is van Trees, en ik vind hem super leuk geworden.
Dus dames heb je een uurtje over, kijk even hoor op haar blog, haar art journal pagina's zijn echt prachtig, dat is iets wat ik ook nog heel graag wil doen, maar nog niet de tijd voorgevonden heb.
De link naar haar blog vind je hier: http://kaartjenz.blogspot.nl/.
En ook bij haar is het natuurlijk leuk als je een reactie achterlaat.

Ik ga nu even weer een filmpje doorgeven aan youtube, en zal later op de avond kaart 5 van deze week online zetten....ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Geen opmerkingen: