donderdag 14 maart 2013

nog te ziek

Heejjj allemaal,

Ik voelde me gisteren iets beter, dus ben ik in de ochtend wat licht huishoudelijk werk gaan doen, beetje stoffen, beetje stofzuigen, wasje ophangen...allemaal op mijn dooie gemakkie...... maar ik was denk ik net te enthousiast, want s'middags was ik niks meer waard. ik lag op gegeven moment bijna te slapen achter mijn hobbytafel ( omdat ik een hoekje heb wat ik af kan sluiten met gordijnen, trek ik me altijd lekker terug in mijn hobbyhoekje, ook al maak ik geen karten op dat moment, ik zit dan lekker met het kacheltje aan, tijdschriften te lezen of met de tablet op internet te surfen.
Maar goed gisteren was ik dus weer bekaf en flinke hoestbuien.

Dus gisteren avond was er geen fut meer om op internet te komen, en heb ik dus ook gisteren geen uitdagingskaartje online gezet.
Dus vandaag krijgen jullie er 2.
De filmpjes moeten even wachten want dat duurt nu 5x zo lang als normaal met de hoestbuien.
Ik wil alle dames bedanken die mij beterschapswensen hebben gestuurd, zowel hier op mijn blog als via de e-mail.
echt super lief dat jullie zo meeleven.
Goed hier komt het kaartje van gisteren.
En het knipvel wat ik gebruikt heb.
De mand is zelf gemaakt met de krijtjes, en de achtergrond heb ik heel licht aangezet met de krijtjes en glitterlijm.

ook nu weer met een minimum aan materialen en een doos krijtjes.
Veel plezier ermee, en vandaag zal het bijhorende filmpje online komen, deze had ik namenlijk al gemaakt en hoef ik alleen nog maar te monteren.
fijne dag allemaal.

aanvulling: het filmpje:

2 opmerkingen:

Unknown zei

Heel leuk dat het mandje ook gemaakt kan worden zonder lijm. Dat zie ik me zeker nog doen. Echt weer een mooie kaart. Hoe dat je er steeds opnieuw opkomt is echt top! Ik kijk weeral uit naar de volgende kaart. Grtz Joke

DeWit1980 zei

Ik ben het helemaal met Joke eens. Hoe bedenk je het toch iedere keer. Jij hebt echt een creatieve geest!!

Ga je nu eerst goed uitzieken? Het is een gemene griep die heerst, hier loopt er ook iemand mee rond, die zijn hele vrije week zo ongeveer op zijn bed heeft doorgebracht...

groetjes en beterschap,
Erica