woensdag 26 juni 2013

Het nieuwtje....... Het boek is er...

Heeejj allemaal,

Hier dan eindelijk het nieuwtje wat ik jullie wilde vertellen......

Vorig jaar hebben de dames als test een boek besteld bij hun leverancier....een boek waar ze zelf aan mee gewerkt hebben. en omdat er zoveel enthousiaste reacties kwamen op het boek..... hebben ze nu besloten om het boek op te nemen in hun assortiment....

Wat is het voor boek?...... Het is het Bidibibodibi boek..... of te wel het Te Gekke Boek.... ( zo noem ik uhm)

Het is een kleur/krijt boek voor kinderen.
En in het boek zitten hele leuke reliefbladen, waar kinderen met een losse a4 of met het blad wat in het boek zit, kunnen kleuren en tekenen.

Het boek verdiend echt wat meer uitleg vandaar dat ik er een filmpje van gemaakt heb.


Ik weet van vorig jaar dat na de vakantie de boeken als warme broodjes verkochten, want het was een hit voor de sinterklaas en de kerst..... mocht je nou denken....joh dat lijkt me wel een erg leuk boek....
Zorg dan dat je hem op tijd besteld, want het zou zonde zijn als je te laat bent en ze op zijn.
Je kan het Te Gekke Boek vinden op: Te Gekke Krijtjesboek

Veel plezier met het filmpje.... en tot morgen.
knufffff

Geen opmerkingen: