zondag 23 juni 2013

Nieuwtje

Heeejj allemaal,

Eerder deze maand liet ik jullie deze stempels al zien:

Ik ben er helemaal weg van, ook omdat je ze perfect kan gebruiken met de landschap techniek.
Ik had deze stempels zelf gekocht op een beurs, maar ze zijn niet zo makkelijk in nederland te verkrijgen.

Omdat de dames van de Te Gekke Krijtjes het toch wel een produkt vond die prima past bij de krijtjes, hebben hun besloten om een aantal van deze stempels in te kopen.

Voorlopig hebben ze alleen deze drie lappen die je hiernaast ziet.
Ze staan nog niet op de site, dus als je ze zou willen bestellen bij hun, moet je hun even een mailtje sturen. info@tegek.nu

De twee bovenste lappen kosten 13,00 euro, dat is inclusief verzendkosten. en de onderste is 14,50 en ook dat is incl verzendkosten.
Ze worden verzonden in een bubbeltjes envelop.


Nogmaals ze hebben er niet heel veel van, dus mocht je ze willen moet je wel snel zijn.
Ik wilde dit nieuw
s gelijk met jullie delen.

Morgen kom ik met nog een nieuwtje.

Knuffffff


1 opmerking:

Anoniem zei

Beste sannie fan's,

Even over de stempels, als je alle drie de lappen wilt hebben kosten de stempels 37,50, dit is inclusief verzending. Dit kun je nog niet op de site bestellen. Maar je kunt een mailtje sturen naar info@tegek.nu

Veel krijt- en stempel plezier toegewenst,

Van Inge en Esther
Te Gek!
www.tegek.nu