zondag 11 augustus 2013

Papillon-hobby

De derde winkel die ik met jullie wil delen is Papillon-hobby.


Dit is een Scrapwinkel met heel veel gave scrapspulletjes.
Inkt, dabbers, papier, stempels, maar ook vooral hele gave embossingpoeders.

14 September hebben ze een stempelmarathon, echt een must voor iedereen die eens een hele dag bezig wil zijn met zijn hobby, nieuwe technieken wil leren, en andere hobbyisten ontmoeten.

Ingrid is de dame achter Papillon, en veel mensen kennen haar ook wel van de diverse beurzen waar zij regelmatig te vinden is.
Ingrid is een dame die haar mannetje staan zeker met het opbouwen van haar stand en het afbouwen,  altijd in voor een praatje en nooit te beroerd om je te helpen.
Haar nuchterheid daar kan ik echt van genieten.

Elke keer als ik langs haar stand loop op een beurs, dan verbaas ik me erover wat een hoveelheid aan spullen ze heeft en hoe netjes en mooi de stand eruit ziet.
Dat geeft een fijne winkelbelevenis als ik bij haar shop, alles heeft zijn plekje en je hoeft niet tussen allerlei dozen en andere opeengepakte hobbymaterialen te gaan snuffelen, waarbij je neus tegen neus staat met de standhouder. Nee bij haar staat alles netjes in rekken, keurig op een rij en aan het eind van die rij staat de kassa. duidelijk en overzichtelijk.

Wat ik het gaafst vind bij haar is haar enorme collectie embossingpoeders.......om te kwijlen.
Ik heb nu nog maar een paar kleuren, maar ga zeker de komende beurzen eens bij haar poeders shoppen want de kleurtjes met glitters vind ik echt waanzinnig leuk.

Ben je op zoek naar goede tape, lijm, scharen, of Tim Holtz artikelen, daar heeft zij ook een ruim assortiment in.
Op dit moment zijn ze bezig om wat aanpassingen aan de site te doen, zodat alles nog wat sneller en soepeler werkt. ook zijn ze bezig met het najaarsprogramma voor de workshops. dus wil je nog wat inspiratie opdoen, hou dan haar zite in de gaten.

Oh ja, ze zitten in Hendrik Ido Ambacht, wij in rotterdam korten dat altijd af naar H.I.O. maar ik heb begrepen dat dit voor buitenstaanders ombegrijpelijk is ;-)

Fijne dag en knufffff



2 opmerkingen:

Miranda zei

Hoi Sannie, wat leuk dat je ze allemaal zo promoot, goed idee!
groetjes Miranda

Ingrid zei

Hallo Sannie,

Bedankt voor de positieve recensie van onze beursstand.
Op afspraak kan je in H-I-A ;-) ook ons afhaalmagazijn/showroom bezoeken.
Daar zijn wij dan ook voor Raad en Daad aanwezig.