zaterdag 31 augustus 2013

weer thuis

Heeeeejjj allemaal,

Weer thuis in rotterdam, na een super leuke beurs in Zwolle.
De afgelopen twee weken heb ik 6 dagen bij IKEA gewerkt, en 6 dagen workshops gegeven op de beurs in Den Bosch en Zwolle...... dus je kan je voorstellen dat het drukke en lange dagen waren, met de uitschieter op donderdag, want toen moest ik al om half vijf op, zodat de meiden van Te Gek, en ikzelf op tijd in Zwolle zouden zijn.......
Ik kan je vertellen dat ik niet eens wist dat er een wereld bestond om half 5....zelfs mijn wekker had moeite om het alarm in te stellen....ook die wist niet wat hem overkwam.... hihihihihihihi.

Maar goed de afgelopen twee weken heb ik 125 workshops gegeven, en dus heel veel mensen enthousiast gemaakt voor de Te Gekke krijtjes.
Waar ik nog het meeste van geniet is jullie enthousiastme. Zoals ik van de week al schreef, de positieve feedback en de prachtige werkstukken die jullie maken, maakt dat ik mij realiseer hoe speciaal het is, dat ik met de technieken die ik hier achter mijn simpele hobbytafel bedenk, zoveel mensen plezier in hun hobby geef........En dat geeft mij elke keer weer een momentje van geluk, als ik jullie mag ontmoeten, en jullie leuke verhalen hoor over de Te gekke krijtjes.

Ik sta elke keer weer versteld hoe gezellig en leuk het op de beurzen is, zowel voor de schermen als achter de schermen.
De standhouders hebben zulke leuke contacten met elkaar, en elke keer is het weer een feestje om elkaar weer te zien. De organisatie die alles in banen leid en zelfs de opbouw en de afbouw jongens/mannen die heel hard werken om elke keer de beurs weer tot een s6 te maken.( en ik heb echt met eigen ogen gezien hoe hard die mannen werken ;-)
Dus ook een dikke pluim voor de boys en girls die dit weer mogenlijk gemaakt hebben.

Over een paar weekjes ben ik te vinden in rijswijk....ik ga daar op vrijdag een make and take geven, dus mocht je zin hebben....kom gezellig langs. De andere dagen zit ik te demonstreren.
Kleine tip: ....als je nou een werkstukje heb waar je niet uitkomt, neem het mee naar die beurs, dan kan ik je helpen en evt. laten zien hoe je de technieken kan verbeteren.
Maar je kan mij of Te Gek altijd mailen.

Morgen ga ik de bakken en tassen uitpakken van de workshop en ga ik lekker een paar uurtjes doorbrengen met mijn zoontje....Die had mij enorm gemist, zelfs zoveel dat hij eerder bij zijn papa opgehaald wilde worden omdat hij graag bij mama wilde zijn......( hij is 10 en weet precies hoe hij mama kan bespelen ;-)
Komende week zal in het thema van "zwart" zijn.......nee ik ga me niet sminken of iets derg. maar ga komende week kaarten laten zien met zwart karton........en daarop technieken met de Te Gekke krijtjes....
Voor diegene die de Metalic kleuren in huis heeft.....dit gaat echt een intressant topic worden voor jullie.

Ik wens alle meneren en mevrouwen een hele fijne avond en een fijne zondag wensen.
Wat je ook gaat doen, Tennis, hockey, voetbal, hobbyen of zoals ik.....uitslapen ;-) heel veel fun en tot van de week.

Knuffff sannie

1 opmerking:

Unknown zei

Ik ben erg benieuwd en kijk er alvast naar uit...want de metallic krijtjes heb ik tot nu toe niet erg veel gebruikt. Geniet nog van je rust. Groetjes