maandag 2 september 2013

Sannie Goes Black

Heeejj allemaal, 

Vandaag de eerste kaart van deze week. En het thema is: "Sannie Goes Black".

Vijf kaarten die gemaakt zijn met een zwarte achtergrond zal je de komende week zien. Ik maak hierbij veel gebruik van de metalic en het witte krijtje. Zodat jullie een idee krijgen wat je er nog meer mee kan doen.

De eerste kaart is eigenlijk heel simpel. Ik heb de sponstechniek toegepast met het roze en blauwe metalic krijtje en met het witte krijtje.

Voor hobbyfanaten die niet weten hoe je dit moet doen, onder het tabblad online workshops vind je in de techniekenwaaier hiervan de uitleg.

Ook heb ik op de beurs in Zwolle , leuke mallen gekocht bij Taartnouveau..... ik zal daar de komende week nog wat meer over vertellen.

In die mallen doe ik witte klei. ik heb het van stamping up, maar er zijn veel meer merken in de handel. Ik laat de klei ( omdat dit een grote mal is) een uurtje drogen en haal het er dan uit. Deze klei is binnen twee uur helemaal droog en je kan hem dan gaan kleuren.

Ik heb dit gedaan met een wattenstaafje, geurloze terpentine en de roze, blauwe, gouden, en koperkleur metalic krijtjes.

Omdat ik de achtergrond zo mooi vond heb ik de kaart simpel gehouden. Alleen met een witte gelpen nog wat stipjes gezet ( na het drogen van je achtergrond) en hier nog wat glitterlijm op aangebracht. Een strook gescheurd van zwart karton, bestempeld met witte collorbox en klaar is die.
In het echt zijn de kleuren nog mooier.
Knufffff Sannie

7 opmerkingen:

Unknown zei

Heel knap gedaan Sannie! Dat is echt verrassend. Ik kijk uit naar de volgende. Wauwwwwwwww! Grtjs

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Karin zei

En wij altijd maar op wit papier aan het knutselen met de krijtjes! Op zwart kan dus ook gewoon, te gek!
Groeten van Karin

Theresia zei

Ziet er erg mooi uit!
Groetjes, Trees

Sannie zei

thanks meiden
knufffff sannie

krea2day Cynthia zei

Hallo Sannie

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt zo zie maar zwart kan ook super mooi zijn. Wij zien elkaar vast weer op de beurs in Rijswijk.

Groetjes Cynthia.

Ria Roozenburg zei

Wat een bijzonder effect krijg je dan. Ik ga ze allemaal maken
Dank je wel
Groetjes Ria