donderdag 28 november 2013

Ken je dit?

Heeejjjj allemaal.
Herken je dit? Ik heb hier thuis net de suprice klaar voor de jongste. De spullen uit gepakt van de afgelopen beurs en ben driftig aan het opruimen geweest thuis.....en dan ziet mijn hobbytafel er dus zo uit......

Vanavond maar eens de tijd nemen om een een goede opruimactie te houden ...want ik zie mijn tafel niet eens meer ...lol.
 
Verder heb ik gisteren voor het eerst jam gemaakt.  Frambozen en abrikozen jam....de eerste is goed gelukt en de tweede is denk ik te zoet. Dus heb je tips om hem minder zoet te maken ..Graag. 
Van de week appelmoes maken....dat heb ik al vaker gedaan en ik doe er dan lekker kaneel in. Met en zonder stukjes .
 
Dat vinden de kids lekker.
Ik heb ook peren gekocht en als die goed zijn dan lekker perenjam en appelperen moes maken.  Lekkah.
 
Ik heb ook citroen in zeezout ingelegd.  Die moet nog een tijdje staan. Maar ben benieuwd hoe dat gaat worden.
Hier horen natuurlijk wel leuke labels aan aan al die leuke potten. ....dus eerst maar eens mijn hobbyhoek opruimen.  ;-)
Knuffffff sannie

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Sannie,

Ziet er lekker uit de potten met jam natuurlijk. Je bent ook van alle markten thuis (hobbymarkt fruitmarkt haha).
Dat van de hobbytafel gebeurt overal op zijn tijd.
Straks ben je weer blij als je opgeruimd heb, dat is altijd goed te zien.
groetjes Hélène

Maartje zei

Grinnik... herkenbaar!!! Leuk om nu even mer fruit bezig te zijn! Beetje citroen bij abrikozenjam, zou dat werken? Bij aardbeienjam doe ik er nl. altijd sap van een citroen bij. Succes met alles! Groetjes, Maartje

Jeannette zei

hoi Sannie, leuk om zo van alle markten thuis te zijn, is toch heerlijk als je dan ook je eigen maaksels nog kunt opeten ook, gaat niet lukken met de krijtjes haha, veel succes met opruimen en een fijn weekend, groetjes Jeannette

DeWit1980 zei

Zo herkenbaar, zo ziet mijn klustafel er regelmatig uit. En dan is het zo heerlijk als 'ie daarna weer opgeruimd en leeg is.

Leuk al dat fruit. Ben heel benieuwd naar de ingelegde citroenen.

Enny zei

Ik ken dat, mijn hobbytafel ziet er regelmatig zo uit.... wat tof en lekker die jam !! Ja, misschien wat citroen erbij... ???
Groetjes Enny