zaterdag 23 november 2013

Krijtjes met craftpaper

Dat de Te Gekke Krijtjes veelzijdig zijn dat weten jullie wel. Ik heb nu twee kaarten gemaakt op craftpaper met de krijtjes.  De kaart met het vissende jongetje daar heb ik alleen de randen aangezet met een tissue en wat geurloze terpentine en het chocolade bruine krijtje. 
Het andere kaartje daar heb ik de bloemen en de rondjes aangezet met kleur. Ik wilde de kaarten niet te bont maken omdat ik het juist mooi vind om de bruine kleur van het kaart karton als basis te laten ipv verschillende kleuren erover heen te zetten.  Ben benieuwd wat jullie er van vinden. 
Knuffffff sannie

4 opmerkingen:

Theresia zei

Ik vind ze gaaf.
Groetjes, Trees

Ria Roozenburg zei

Vind ze erg mooi geworden vooral de kleuren bij elkaar

Unknown zei

Leuk gedaan! Had vandaag een inloopworkshop vintage kerstkaartje. Hier wordt ook vaak craftpapier gebruikt. Om het een verouderde look te geven gebruiken ze vooral distress inkt. Maar....dat heb ik niet in huis en dacht met de te gekke krijtjes lukt dat evengoed. Ja hoor! Ook de haren en gezichtjes van stempelen met prima dolls lukt aardig met de krijtjes als je graag ook andere materialen gebruikt. Passende huidskleuren en haarkleuren op papier is nl. moeilijk te vinden en lukt met de te gekke krijtjes zeker. Doe zo verder... Enne staan jullie nog wel eens in ons belgenlandje met de krijtjes???? Grtjs Joke

Enny zei

Heel mooi gedaan !! Groetjes Enny