woensdag 4 december 2013

Achter grondjes

Kennen jullie dit?

Je bent lekker aan het experimenteren met je (nieuw) gekochte materialen.  En je maakt het ene na het andere prachtige achtergrondje...met krijtjes, met inkt, met embossen etc.
 
En natuurlijk laat je die drogen....of je weet even niet meer hoe je verder moet......en na verloop van tijd heb je een hele verzameling aan half fabricaten liggen die liggen te wachten om verder verwerkt te worden......
 
 
Nou ik heb dat zeker.
Deze week ben ik bezig om ze te verwerken in kaarten. ... de kaart die hiernaast is daar ook een voorbeeld van.

De bloemen zijn met witte inkt op zwart karton gestempeld.  Daarna met kleurpotloden ingekleurd.  Met witte gelpen de lijnen wat aangezet en hier en daar een swirl toegevoegd. 
 
En nu ruim een jaar later eindelijk op een kaart verwerkt. De letters zijn van de hema.
 
Ik had nog een klein stukje over dus die kwam op de tag.
Ben benieuwd of jullie ook nog van die achtergrondjes hebben liggen. 
 
Voor de nieuwkomers op mijn blog... ik heb ook een facebookpagina van sannie-lovestostamp.
Hier vind je niet alleen de projectjes die ik maak, maar ook van andere dames die lid zijn...zo doen we leuke ideeen op van elkaar.
ik zou zeggen....heb je facebook, zoek ons op.

Knuffffff.  Sannie

1 opmerking:

Jeannette zei

Zon herkenbaar, vandaag ook dat soort projectjes af kunnen maken, ruimt weer lekker op en is tegelijk heel verrassend, groetjes Jeannette