maandag 23 december 2013

Kadokaartje 4

Heeejj allemaal,

Ook vandaag heb ik weer een filmpje voor jullie.
Dit keer van het vierde kaartje, dat is deze:


Het filmpje wat hier bij hoort is deze:


En ook de werkbeschrijving heb ik natuurlijk voor jullie:
Neem een correspondentiekaartje en snij deze op de maat zoals beschreven is in de algemene werkwijze. Zet verschillende dotten met kleur op, je mag lekker felle kleurtjes gebruiken, deze te feller, des te beter.
Als dat gedaan is en je hele kaartje is vol met kleurtjes…… stempel dan met Versamark een leuke afdruk op je kaart, en embos het met transparante embossingpoeder.
Laat alles even afkoelen en drogen.
Pak nu met een tissue, veel zwart op( maak je tissue niet te nat met terpentine, des te droger des te beter) En wrijf nu het zwart over je kaart heen……je dekt eigenlijk als ware de kleurtjes af.
Waar het transparante embossing zit…daar blijf je de kleurtjes zien…..
Voeg zoveel zwart toe totdat jij tevreden bent…

Fijne avond allemaal en morgen filmpje 5.....
De kerstdagen sla ik even over wat betreft de filmpjes, maar na de kerstdagen komen de resterende filmpjes online.
Morgen in ieder geval nog kaartje 5.
Knuffffff

2 opmerkingen:

DeWit1980 zei

Oh, dit ga ik zeker ook eens proberen. Ziet er echt heel tof uit!

Theresia zei

Die ziet er ook weer prachtig uit. Ik heb al een kaartje nagemaakt! Zo leuk om te doen.
Knuf, Trees