dinsdag 25 december 2012

sneeuwmannen met krijtjes

Heeejjj allemaal,

Ook ik ben aan de sneeuwmankaarten gegaan.
Ik heb er een van 13,5x13,5 gemaakt en een van 10x10 cm.

De achtergrond is gemaakt met het blauwe metalickrijtje en de grijze rand rondom het lichaam van de sneeuwpoppen ook.
Verder heb ik de neus, en de hoed kleur gegeven met de krijtjes.
De hoed en shawl heb ik nog bewerkt met een fineliner en er wat textuur aan gegeven.
Ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden als dat ik ze vind.

4 opmerkingen:

Lenie zei

Nou ze zijn erg mooi hoor en erg leuk om te maken.
groeten Lenie

Karin zei

Wat zijn ze weer TOF geworden Sannie!

Ik wil je gelijk nog een heel fijne 2e kerstdag toewensen en een fantastisch 2013

Groetjes karin xx

Enny zei

Heel schattig, die sneeuwman van boven gezien !! Groetjes Enny

Sarah - Crea S zei

Ach wat zijn ze schattig. Ze kijken je echt aan. Leuk gedaan!