maandag 13 oktober 2014

Back online

Heeeejjjj allemaal,

We zijn over en het huis is leefbaar, de pc is weer aangesloten en mijn provisorisch ingerichte hobbyhoek doet weer dienst.
We moeten nog veel doen, zeker op de zolder, die hebben we helemaal gestript en zijn we opnieuw aan het indelen en aan het aanpassen naar onze wensen.....en mijn wens een eigen hobbykamertje ;-)
Maar daar is John druk mee bezig en dat geeft mij tijd om de dingen op te pakken waar ik mee bezig was voor de verhuizing.

Een daarvan is mijn verjaardag.
ik ben echt letterlijk schandalig verwend met allemaal mooie en leuke kaarten.
Ik ga ze de komende dagen allemaal aan jullie laten zien, want ze zijn stuk voor stuk echt super leuk.

De eerste die ik ga laten zien is van Yvonne Baars, en zij heeft de stempels ingekleurd met de krijtjes, en de randen aan gekleurd met groen en blauw.
De bloemen zijn in 3d verwerkt. echt een super leuke kaart.
Dank je wel Yvonne voor het leuke kaartje en de lieve woorden.
Voor iedereen een fijne avond en tot morgen.
Knufffff

Geen opmerkingen: