zondag 29 november 2015

Workshop gevolgd

Een paar weken geleden heb ik bij Maaike een avond workshop gevolgd. Zij is demonstratrice van Stampin' Up. Gewoon om eens bezig te zijn met andere materialen dan waar ik normaal mee zou werken, en om ook eens te kijken hoe zij les gaf en technieken overbracht.  Je bent nooit te oud om te leren en je leert veel van mensen om je heen. 
De workshop stond in het teken van kerstkaartjes en we hebben op die avond maar liefst 7 kaartjes gemaakt. Ik moet wel zeggen dat Maaike alles keurig had voorbereid. 
De komende dagen zal ik jullie de kaartjes laten zien die ik gemaakt heb.

Natuurlijk heb ik wel het Sannie sausje eroverheen gegooid met wat bling bling en glitter lijm. En alle kaarten zijn zonder de Te Gekke Krijtjes gemaakt.
Vandaag kaart 1.

Een simpel maar vrij leuke kaart. Een strook design/patroon papier op de onderkant van de kaart. Daaroverheen een strook lint met een paperclip in de vorm van een eland. Daarboven een mooie tekst en rechtsboven op de kaart een gestempelde hulsttak met besjes. De stempel is ingekleurd met stempelstiften zo krijg je dus 2 kleuren op je stempel.  Het sannie sausje : glitterlijm op de besjes van het design/patroon papier de stempel.

2 opmerkingen:

Dora zei

super leuke kaart. erg leuk is die hertje als paperclip.

Theresia zei

Geinig kaartje.
Groetjes, Trees