woensdag 1 juli 2020

Wat een jaar.

Wat een bijzonder jaar hebben we dit keer. Door Corona zijn een hoop evenementen afgelast of verschoven. Geen beurzen  geen Creaspektakel, geen leuke ontmoetingsdagen vooral veel binnen blijven. Nu hebben wij natuurlijk een hobby waarbij het helemaal niet erg is om binnen te zitten en dat hebben we gemerkt op het werk. Wat was het druk de afgelopen maanden en ook al lijkt het alsof ik geen kaartjes meer maak. Dat is niet zo hoor. Maar met een collega die ziek is, de Corona en een nieuw gezinslid op 4 poten met een natte neus, vlogen de dagen echt voorbij. 
De afgelopen maanden heb ik veel kaartjes gemaakt voor diverse tijdschriften en die zal ik jullie de komende tijd laten zien. Als eerste wil ik jullie deze laten zien. De kaart is gemaakt met de nieuwe Underwater World collectie van Amy design en het was een feestje om met deze collectie aan de slag te gaan. Ik maakte er dit kaartje mee. 

2 opmerkingen:

Bernadet zei

Toevallig belande ik hier op je blog Sannie.
Wil gelijk even zeggen dat dit een pracht van een kaart is.
Zoveel prachtige details te zien.

Unknown zei

I really like it and I hope there is something new

Fishing Jackpot