zaterdag 30 maart 2024

weer een Art Journal Spread

 

Vandaag laat ik jullie de tweede Journal Spread zien die ik gemaakt heb. Lekker fris in gele tinten. Ik ben een nog een beetje zoekende naar leuke thema's, maar ik ben stiekem ook weer een beetje trots op deze Spread.  De materialen komen ook deze keer weer van Temu af. erg verslavend deze site en het voordeel....ze leveren lekker snel. 

Als je bedenkt hoeveel hobbymateriaal je in die jaren verzameld, dan moet het toch een keer genoeg zijn, maar het is nooit genoeg en soms wil je gewoon nieuwe spulletjes. Nou dan is het uit met het oude en erin met het nieuwe. Is dat verslaving of gewoon intensief bezig zijn met je hobby 
 

Nu dat het Pasen voor de deur staat en ik lekker een paar daagjes vrij heb, wil ik die tijd eens gebruiken om een eerste deel van mijn hobbymateriaal eens goed uit te zoeken. Ik schrijf


bewust het eerste deel...want een collectie van ruim 26 jaar zoek je niet in een dag uit . 

Hopelijk kunnen we genieten van een beetje mooi weer want dan kan ik ook met mijn honden een lekkere wandeling maken. Gewoon even de tijd nemen om de dingen te doen waar ik de laatste jaren  minder tijd voor had

Een daarvan is een knuffeldagje met mijn dochter door te brengen. Kinderen worden zo snel


oud en hebben hun eigen leven, en dat gaat veel te snel....Soms haalt de tijd je in en dan is het echt even pas op de plaats maken. Mijn dochter is zwanger en over 2 weekjes uitgerekend. Hoe vreemd het mij nu nog in mijn oren klinkt..... ik wordt oma !!!! super leuk natuurlijk, maar het geeft maar weer aan hoe snel de tijd gaat...ik weet nog zo goed dat zij voor het eerst in mijn armen lag en nu wordt ze zelf moeder. Dus nog even voordat de baby komt even wat kwaliteit tijd doorbrengen met haar...ze zal het straks druk genoeg hebben. 

Ik wens jullie een heel fijn Pasen toe en maak er iets moois van. Hopelijk heb ik jullie vandaag weer een beetje geïnspireerd. 

Knufff Sannie

Geen opmerkingen: