vrijdag 16 maart 2012

kaartje 3

het derde kaartje is gemaakt met een embossingfolder,de kant waar je de afbeelding ziet die echt in het papier valt heb ik gebruikt, zeg maar de geulen,  deze heb ik met een witte gelpen ingekleurd, en daarna een witte waas aangebracht met de krijtjes.


heel simpel maar wel zo leuk 
De volgende kaart heb ik hetzelfde gedaan, maar nu met gekleurde gelpennen, en toen ik klaar was heb ik met scribbles ( glitterlijm) wat glitter aangebracht.
De bloemetjes daar heb ik gewoon krijt gekleurd op een stukje cardstock en daarna een tekststempel eroverheen gezet met stazon inkt.


De laatste kaart van deze serie is ook weer op dezelfde manier gemaakt, maar dan met een rode gelpen en rood krijt, de circel in het midden is aan de randen gekleurd met zilver en meer naar het midden met rood krijt.

Geen opmerkingen: