vrijdag 16 maart 2012

tweede kaart

Vandaag de tweede kaart gemaakt met de te gekke krijtjes.

Hierbij heb ik de krijtjes gebruikt om een blauwe waas te krijgen over het geembosde deel. ik heb over het middendeel van donkerblauw tot lichtblauw de krijtjes gestreken zodat dit kleur kreeg.
De vlindertjes daarbij heb ik een stukje kaart karton eerst over een embossingfolder gelegd en toen met blauwe krijtjes eroverheen gekleurd, zodat je de afbeelding van in dit geval de hartjes als printje op het kaartje zag. daarna heb ik de vlindertjes geponst uit dit karton, zo hebben de vleugels van de vlinders net wat meer patroon.
verder met wat bling bling versierd, de plakjuweeltjes zijn eigenlijk haar accesoires die ik een tijdje geleden bij de wibra had gekocht voor maar 79 cent per pakje.
op naar kaart 3.

Geen opmerkingen: