donderdag 30 oktober 2014

Danielle

Heeejjj Allemaal,

Al de hele week laat ik jullie de kaarten zien die ik voor mijn verjaardag gekregen heb.
Niet omdat ik zelf niks maak op dit moment, maar omdat ze stuk voor stuk prachtig zijn. en ook ik leer van jullie kaarten.
Het is voor mij erg leuk om te zien wat jullie allemaal maken en welke technieken jullie gebruiken.
Ikzelf ben achter de schermen druk bezig om kaarten te maken voor tijdschriften, ideeën te bedenken, voorbereidingen te treffen voor de kreadoe, en nieuwe workshops aan het ontwikkelen. ook workshops die ik hier thuis ga geven...kortom er komt genoeg nog aan de komende periode.
nu eerst de kaart van Danielle.

Een super feestelijke kaart vandaag heb ik voor jullie om te laten zien.
Deze kaart komt van Danielle en ook zij heeft de embossing op haart kaart gekleurd met de krijtjes.
Ook heeft zij een super mooie overloop van oranje/rood naar geel. echt netjes gedaan.

De cupcake op de kaart is ook
gekleurd met de krijtjes en de slinger is van echt stof.
De letters op de kaart zijn foamletters en zoals ik zie heeft ze er zelf glitter op gedaan....denk ik ;-)

Ook Danielle heeft hele lieve woorden in de kaart geschreven, dus Danielle ook jij heel erg bedankt voor de leuke kaart en de mooie woorden .

Dikke knufff Sannie

Geen opmerkingen: