woensdag 15 oktober 2014

en weer een verjaardagskaart

Heeejjj Allemaal,
Vandaag weer een leuke kaart om te laten zien. Deze keer komt die van Iris Tinnenbroek.
Zij heeft de kaart ge-embossed en daarna kleur gegeven met de krijt.
Verder heeft ze strookjes met scrappapier op de kaart geplakt in bijpassende kleuren.


Ook heeft ze denk ik met gaatjesband nog her en der wat detail aangebracht.
En een erg leuk stempeltje als detail gestempeld.

Ik vind het een heel vrolijk kaartje.
Dank je wel voor het kaartje Iris.

Morgen weer een prachtig kaartje om te laten zien.
Fijne avond allemaal.

Groetjes Sannie.

1 opmerking:

Iris Tinnenbroek zei

Inderdaad Sannie, met gaatjesband als laatste nog wat details aangebracht. Het was daar zo'n 'kale'plek. Ik ben echter begonnen met verschillende rolletjes washi-tape te plakken. Daarna het stempeltje gezet en ge-embossed. Ik ben altijd bang, dat als ik het stempeltje na het embossen zet, het stempeltje niet volledig opkomt. Daarna natuurlijk de krijtjes gebruikt om alles lekker fleurig te maken. Dit is een kaartje wat je relatief senl in elkaar kan zetten. Soms wel handig!