donderdag 30 oktober 2014

Workshops bij mij thuis


Heeejjj allemaal,

 

Het afgelopen jaar heb ik vele aanvragen gehad voor het geven van workshops.
Door mijn prive situatie lag dit even stil.

Maar nu de verhuisdozen gedeeltelijk uitgepakt zijn, en het huis weer leefbaar is, wil ik toch weer gaan beginnen met het geven van workshops hier in Gorinchem.

De locatie is 7 min. lopen vanaf de evenementen hal, en er is zat parkeerplek voor en om het huis.

Het is mogelijk om met een rolstoel in huis te komen, mits deze niet te groot is ( denk daarbij aan een gewone rolstoel, geen electrische) .
Roken kan in de tuin of voor het huis, binnen niet i.v.m luchtwegklachten van een van onze kids, en evt andere workshopbezoekers.

Dus voor ieder die de komende tijd het leuk zou vinden om een workshop te komen volgen, hou de komende dagen de “workshop bij mij thuis” pagina in de gaten, want daar zal je steeds de nieuwste datums en thema's vinden.
Natuurlijk zal ik zodra ik nieuwe datums heb deze zo snel mogelijk weer op mijn blog zetten.

Ik kan maximaal 8 mensen per keer kwijt, dus geef jezelf snel op als je iets leuks ziet, want vol = vol.
Heb je nu een grotere groep waar je mee wil komen, alles kan en is bespreekbaar.
Ook kan ik naar jou thuis komen, wat makkelijker is met wat grotere groepen.
Stuur mij dan een e-mail en ik zal je een overzicht sturen van de kosten.

Voor iedereen een fijne dag.

Knuffff.

Geen opmerkingen: