zondag 30 november 2014

verjaardagskaarten 5

Heeejjj allemaal,

Jullie raden het al...... vandaag ook weer een verjaardagskaart.
Achter de schermen ben ik druk bezig om kaartjes te maken om terug te sturen....maar die kan ik pas laten zien als ze ontvangen zijn.
Dus tja tot die tijd krijgen jullie even een weekje verjaardagskaarten te zien..... en geloof me er zitten hele mooie tussen.
En van elke kaart leer ik zelf ook weer wat. Soms is dat het kleurgrbeuik, en soms is het een lintje....een tekst of wat dan ook.
Dus ik vind elke kaart mooi.

Vandaag heb ik voor jullie de kaart van Claudia van de Pavert.
zij heeft gekozen voor een embossingmal die ikzelf ook heb, erg leuk om te zien wat je er mee gedaan heb.

Ze heeft het embossing gedeelte gekleurd met een tissue. en de stempelafdruk is ook ingekleurd, maar ik weet niet of dit met de krijtjes gebeurd is.

Claudia dank je wel voor je leuke kaart en de lieve tekst in je kaart.
Knufff Sannie

1 opmerking:

Theresia zei

Ohh, ook een droppie!