vrijdag 14 november 2014

zittende Boofle

Heeejjj Allemaal,

Vandaag de plaatjes van de zittende Boofle.
Dit is de Stempel, en ook hier heb ik alleen de buitenlijnen gebruikt van Boofle.
Ik ga binnenkort ze eens beide gebruiken, de buitenlijnen en met mijn distressmarkers de stempel van de binnenkant kleuren en afdrukken, eens kijken wat dat effect is.

Bij de eerst heb ik alleen twee vleugels getekend achter zijn lijf, en een wolkje waar hij op zit..... heel simpel dus. De vleugels heb ik in hartvormig getekend met twee rechthoekjes zodat het lijkt alsof er licht op zijn vleugels valt.
Ik heb hem schoenen, een aureool en een kantrandje als mouwen gegeven en klaar was dit Bengeltje.
De kleuren heb ik in zachtblauw en middenblauw gehouden en glitterlijm her en der maken hem nog meer af.

De tweede is een zwerver geworden.
En eerlijk is eerlijk...... daar heb ik wel wat meer werk aan gehad.

Deze heb ik een paar keer verbeterd...dus dit is denk ik verzie 5 ;-)
Eerst heb ik her en der scheuren en gaten getekend op zijn kleding. Met her en der een patch ( stukjes stof die je op je kleding naait om gaten dicht te maken, denk maar aan vroeger als kind toen je een appel of peer op je broek genaaid kreeg als er weer eens een gat op je knieƫn zat)
Toen heb ik gaten in zijn schoenen getekend en hem een "baardje" gegeven.
Wat gras rondom zijn voeten en toen zat ik echt met hem te stoeien......wat nu???
Ja een doos achter hem, waar hij s'nachts in opkrult om te gaan slapen, en met de tekst Home Sweet Home..... maakt dat hem helemaal af.

Dit waren mijn Boofle tekeningen tot nu toe, in de toekomst zal ik echt nog wel vaker met Boofle aan de slag gaan.
En of je nu Boofle, Gorjus of een ander figuurtje pakt.... je gaat toch weer eens heel anders naar je stempel kijken..... met 1 stempel kan je nu gewoon zo veel meer....1 stempel wordt nu 10 verschillende figuren.... gaaf he !
fijne dag en Knuffff

1 opmerking:

Theresia zei

Ik vind het een gaaf idee om je stempel op te vrolijken, Sannie. Dat gaat je goed af.
Knuf, Trees