zondag 30 november 2014

verjaardagskaarten 6

Heeejjj alelmaal,

ja ja we zijn nog niet klaar... ik heb zoveel kaarten gekregen...dat ik ruim een maand vooruit kan.
Maar dat wil ik jullie niet aandoen, dus vandaar dat ik ze in delen aan jullie laat zien.

Vandaag een hele feestelijke kaart van een van mijn trouwste fans.... Trees Roozenburg.

Trees stuurde mij deze kaart waarvan ze de achtergrond heeft bewerkt met de krijtjes.
Zij heeft de strepen techniek gebruikt.
Een leuke techniek waar je veel leuke effecten mee kan maken.
Trees heeft een hele subtiele overgang gekozen.
Dank je wel Trees voor je leuke kaart en je lieve woorden.
Knufff Sannie

1 opmerking:

Theresia zei

Ja, ik vind het zelf ook een leuke kaart en vond het leuk om het je te sturen!
Knuf van je trouwe fan!!!!!!!!!!!!!!!