zondag 22 januari 2012

bleiswijk hobbybeurs

Vandaag ben ik heerlijk naar de hobbybeurs geweest in bleiswijk.
na een puzzelrit ( dat krijg je als je een verouderde kaart in je tomtom heb zitten) kwam ik uiteindelijk aan bij het veilinggebouw. het was daar zo druk dat de auto bijna aan de achterkant van het terrein geparkeerd moest worden, normaal zou dat niet erg zijn, maar nu stond er windkracht waai-uit-je-onderbroek en het was erg fris, dus ik was blij dat ik binnen was en de eerste stop was dan ook de wc, lol.
het was een erg leuke beurs, met veel verschilende technieken en hobby's, kralen, poppenhuizen, babypoppen, kaarten maken, modelbouw, kortom echt een beurs voor het hele gzin.
dit is wel een beurs waar ik vaker naar toe zal gaan..... maar wel wat vroeger, ook omdat er diverse workshops te maken waren en daar kan ik dan echt wel een hele dag mee vullen.

Wat ik ook erg leuk vindt was dat Kicostamps er ook stond, ik had filmpjes van kicostamps al eerder op youtube zien staan en er ook diverse al bekeken, maar om de stand en de dame daarachter live mee te maken was wel erg leuk. ik heb uitgebreid naar het assortiment gekeken en ook drie stempels gekocht.
Ik ben gek op stempels met vrouwengezichten, zeker als die een bepaalde blik in hun ogen hebben, en handen, en ik heb drie prachtige stempels bij haar gekocht.

Ik wil jullie zeker even aansporen om op haar blog te kijken, daar vindt je veel stempeltechnieken die uitgelegd worden en veel zelfs met een filmpje erbij.
http://www.kicostamps.blogspot.com/

Verder heb ik nog wat wit karton gekocht en twee super leuke stempels van Whimsy Stamps nl die van KennyK., ook daar zat ik al een tijdje naar te kijken, en nu kwam ik toevallig hele leuke tegen.

Ik ga nog even lekker genieten van mijn aankopen en laat jullie achter met mijn laatste kaart van deze week.
Een simpele zwart witte. maar door de simpelheid straalt die wel veel kracht uit.

Geen opmerkingen: