donderdag 23 augustus 2012

Knotsgekke kaarten dagen Den Bosch




Heeejjjj Allemaal,

Vandaag stond ik voor het eerst samen met de dames van de Te Gekke Krijtjes op de Knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch.
En wauw wat een drukke, maar vooral leuke dag.
Wel 25 dames hebben bij mij een workshop gevolgd en stuk voor stuk super gezellig en zeer enthousiast.
De dag is echt omgevlogen, en er was niet veel tijd voor een broodje of een toiletbezoek, dus dat moest even snel tussendoor.
Ik heb ook weinig van de beurs zelf gezien, dat gaat vast nog wel komen de komende twee dagen.

Ik wil alle dames vandaag bedanken voor het deelnemen aan de workshop, voor de gezelligheid en ook voor hun enthousiastme, mede dankzij jullie is vandaag echt een onvergetelijke dag geworden.
Ik ga een workshop al op mijn blog zetten onder het kopje Workshops, Ik zal deze week 3 van de workshops op mijn blog plaatsen, zodat de dames die hem al gevolgd hebben of dat nog willen doen dit ook via internet kunnen doen. 
En ik ga nog wat papier snijden voor morgen, want het is best hard gegaan vandaag.

Ik wens iedereen een fijne avond, geniet lekker van jullie aankopen, en morgen weer een kort verslagje van dag 2.
Ook laat ik jullie een kaartje zien, een hele simpele die ik met restjes kaartkarton heb gemaakt die ik overhad na bewerking met de krijtjes. Maar je kan dit natuurlijk ook doen met restjes scrappapier.
Fijne Avond.
groetjes Sannie




Geen opmerkingen: