donderdag 30 augustus 2012

Knotsgekke kaartendagen Zwolle

Heeejjj Allemaal,

Vandaag heb ik workshops gegeven op de Knotsgekke kaartendagen in Zwolle. het was super gezellig, wel minder druk dan in Den Bosch, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel lekker vond.
Ik kon zo nu en dan lekker met de workshopdames kletsen en dat is ook wel fijn.
Er zijn genoeg kramen met volop leuke ideeen en prachtige kaarten, ik ga zeker morgen of zaterdag een uitgebreid rondje doen.
Ik ben nodig toe aan wat nieuwe kleuren Stazon en wat refillers voor mijn "oude" inktpads, dus ik ga Shoppen hihihihihihihihi.
Ook ben ik sinds dat ik de Te Gekke Krijtjes heb enorm verslaafd aan embossing folders. Dus ook daarvan wil ik er nog een stel van bijkopen. Zoals al eerder geschreven, Sannie gaat ook shoppen op de beurs.

Mijn gastenboek is bereikbaar, klik op het tabblad hierboven met gastenboek, en klik dan op "post", en laat een leuke reactie achter.
Mischien heb je een workshop gevolgd, mischien heb je de krijtjes en wil je advies, of gewoon omdat je wat leuks te melden heb. kom maar op met de reacties.

Ik wil jullie een kaartje laten zien die ik gemaakt heb naar aanleiding van een kaart uit een engels tijdschrift. ik vond hem zo leuk dat ik hem met de krijtjes nagemaakt heb.

Hij is heel simpel, maar daardoor ook erg leuk, tis weer de kunst van het weglaten, en dat is moeilijker dan je denk.
Voor alle dames die een workshop geveolgd hebben vandaag, super bedankt, dankzij jullie heb ik weer een mooie dag gehad.
Voor iedereen een fijne avond.
Groetjes Sannie

4 opmerkingen:

Karin zei

Wat een vrolijk kaartje zeg, super leuk.

Ik ben erg benieuwd naar je workshopje op de ontmoetingsdag :)

Groetjes karin xx

Francisca zei

100Hoi Sannie,

Ik heb een workshopje gevolgd bij je in Den Bosch.Poeh wat had je het druk, een echte Truus de Mier ( positief he!!)
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.Laat ik deze stempels ( en tijdscrift ) nu ook hebben.Ik ga meteen aan de slag.Geweldig idee!!
Succes komende dagen.

Groetjes Cis

MAKKE FOAR DY zei

Hallo Sannie!

Mijn vriendin en ik hebben de waaier gisteren bij je gemaakt. We vonden het super leuk!

Ik was erg nieuwsgierig naar je blog dus ben vandaag meteen gaan kijken en volger geworden.

Groetjes van Aly van de bewuste bloemen met stickles!

Sannie zei

Heeeejjj Allemaal,
Wat leuk jullie reacties.

Karin, ik ben ook erg benieuwd wat jullie er van vinden hihihihihihi.

Cis, Leuk dat je er ideeen bij krijgt. en het was idd erg druk, ik was ook best kapot s'avonds. Maar het is zo leuk om te doen.

Aly, super leuk dat je een reactie achterlaat, jij en je hobbyvriendin staan op mijn startpagina hihihihihi.

Veel knutselplezier allemaal.
Groetjes Sannie