zondag 3 november 2019

een Te Gekke Stempel

Zoals mijn blog al zegt....Sannie Loves To Stamp. Stempelen is zo veelzijdig. Geen vast omlijnde plaatjes die je moet uitknippen volgens een voorbedacht stappenplan. Lekker inkleuren, landschapjes maken en gewoon kliederen met inkt. Het nadeel is dat ik vaak onder de inkt zit. ☹☹☹. Daarom ben ik zo blij met de Te Gekke Krijtjes. Geen genoei en makkelijk in gebruik. Maar even terug naar de stempels. Ik kijk vaak naar mijn stempels en probeer daar meer ideeën uit te halen. Soms knip ik zelfs mijn stempels in tweeën. Zo ook bij deze leuke vleermuizen. Hierdoor kan ik de ene gebruiken voor "Ik vindt je lief, bedankt of goed gedaan". De andere gebruik ik voor beterschap of een verjaardag. Wil ik ze allebei samen gebruiken dan plaats ik ze weer tegen elkaar op mijn acrylblok. Zo haal ik meer uit mijn stempels. 😉😉😉😉

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke stempels en ja, ik heb ook wel eens een stempel doorgeknipt met hetzelfde doel. Echt waar voor je geld. Groetjes Trees