dinsdag 9 april 2013

een van mijn aankopen.

Heeejjj dames.

Zo alles is weer uitgepakt en mijn hobbyhoek is weer begaanbaar ;-)

Ik wil met jullie een van de aankopen delen die ik dit weekend gedaan heb.
het zijn stempels om een landschapje mee te maken....en ik ben er helemaal verliefd op.
Voor diegene die bij mij een workshopje gevolgd hebben het afgelopen weekend weet dat er bij een van de te kiezen kaartjes een landschapje zat.
Nou deze stempels passen perfect daarbij.

Het zijn hele fijne stempeltjes geplakt op twee blanco stukken sheet. daarbij een sheet die voorzien is van de afbeeldingen, die zit er dus los bij.
Daardoor kan je dat losse sheet met de afbeeldingen dus op je kaart leggen en het landschapje creeeren wat jij wil.....ik hou ervan !!!!

Ik heb in het onderstaande atc'tje even gauw wat gestempeld.

Twee keer per jaar ga ik een weekendje naar winterswijk en huren we daar met een stel andere meiden een huisje. We zitten dan het hele weekend kaarten te maken .
Ik ga deze stempels zeer zeker meenemen om er eens wat mooie kunstwerken mee te maken.
En toevallig ga ik aankomend weekend, dus deze gaan zeer zeker in de tas mee.

Nogmaals het atc'tje is heel snel even gestempeld, dus ik heb er verder weinig aan gedaan.

Ik kreeg zondag van Anne-Marie een mailtje dat zij op de beurs de krijtjes gezien had, aangeschafd had en ook gelijk volger is geworden....en dat zij de 100ste was.
Nou ik vind dat echt speciaal. dat mijn blogje nu al meer dan 100 volgers heeft.
Ik roep volgende week dan ook uit tot feest week, en zal dan elke dag iets te winnen verloten op mijn blog.
Dus hou het goed in de gaten.

Verder had ik beloofd dat bij 100 volgers ik 2 workshops zou weggeven bij mij thuis.
Omdat ik begrepen heb dat niet iedereen de mogenlijkheid heeft om naar mijn huisje te komen, en ik iedereen de kans wil geven, ga ik hiervoor wat anders verzinnen.
Wat? Dat ga ik nog even bedenken, maar ikzelf zit te denken aan een speciale workshop die ik ga maken voor 2 dames die ze of bij mij thuis kunnen doen, of ik stuur hun het materiaal met werkbeschrijving op.
De workshop zal echt uniek zijn en zal ik dan ook niet aan andere aanbieden.....ik ga nog even de details uitwerken, maar ik kom er zeer zeker op terug.

Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor jullie enthousiaste reacties, jullie e-mailtjes, en jullie super leuke opmerkingen op beurzen etc.
zonder jullie zou ik nooit aan de 100 gekomen zijn en ik ben er heel trots op dat ik dit dankzij jullie kon bereiken.
dus een dikke knuff voor jullie allemaal.


 Ik zal de komende dagen nog meer van mijn aankopen laten zien met evt de toepassingen erbij.

Volgende week de feestweek......met elke dag een verloting voor diegen die mij volgen....
knufffff

9 opmerkingen:

Janny's Cards Creations zei

Je hebt hele leuke stempels gekocht. Ik ben benieuwd wat je er allemaal nog van gaat maken.
Groetjes Janny

Ria Roozenburg zei

wat een ontzettende leuke stempels daar wordt je helemaal hebberig van echt heel mooi

DeWit1980 zei

Die stempels zijn gaaf zeg!! Ik moet volgend jaar echt mijn planning omgooien en naar Art Specially in plaats van de KGK.

En wat heb je snel een leuk resultaat op je ATC-tje met die stempels!!!

De Rommelpot zei

Hoi sannie,

Woh...dat zijn echt leuke stempels.
Ik heb ook een sheet van dezelfde serie British Countryside.
Ik weet niet meer waar ik hem gekocht heb, waar heb jij ze gekocht bij welke winkel.
Kun je ze ook hier ergens bestellen?

Groetjes Sippie

Cora Schram zei

Hoi Sannie;
Ik heb een poging gedaan om de lichtinvaltechniek te gebruiken.
En het resultaat staat op mijn blog, als je tijd hebt......

groetjes Cora

Dora zei

hallo,
wat een mooie kaart, mooie boerderijscene. hier hou ik ook van. scenes maken met stempels.
je zou de kaart in kunnen sturen bij:
http://craftascene.blogspot.nl/
op dat blog zijn er ook voorbeelden. maar goed kijk daar maar eens rond.
succes!

Enny zei

Leuke stempels heb je gekocht ! En een mooie ATC ! En proficiat met je 100 volgers !! Groetjes Enny

Creaine zei

super San en een fijn weekend met die dames!!
groetjes Ine

jokes-hobbyhof zei

Wat leuk weer San, jij zit ook vol ideeen.

Groetjes Joke