donderdag 18 april 2013

fotostudio idee van Pinterest

heeejj allemaal,
Een tijdje geledenkwam ik op pinterest een foto studio tegen gemaakt met a4tjes.
Nu ben ik niet zo van het dure spul, dus ik vond dit helemaal super.
Ik heb hem zo gemaakt dat ik hem kan opvouwen en in een mapje wegbergen als ik hem niet nodig heb.

Je plakt twee staande a4tjes aan een liggende. De liggende in het midden. Zorg dat de bovenkanten gelijk komen.
Daarna vouw je de twee flappen om, zo kunnen je a4tjes dus "staan".
Dan leg je een pak wit papier op je vlappen en ziehier je fotostudio is geboren.
Heel handig als je net als ik op een kleine ruimte werkt en toch mooie foto's wil maken zonder steeds van alles op te bouwen.

knufffff

2 opmerkingen:

Janny's Cards Creations zei

Inderdaad heel handig. Ik zie dat je er een daglicht lamp boven hebt staan ik gebruik daarnaast nog een gewone lamp dat krijg je iets warmer licht'
Ik gebruik ze dus alle twee tegelijker tijd. Groetjes Janny

Sannie zei

heejjj janny, ik heb een heel simpel fotobewerkingsprogramma, en daar corrigeer ik de kleuren nog altijd een klein beetje. soms wat meer blauw, soms wat meer rood.
maar tis een goede tip.
thanks.
gr. sannie