woensdag 17 april 2013

Nummers getrokken

Heeejj allemaal,
Dit zijn de getrokken nummers, deze dames zullen allemaal 20 witte labels in hun brievenbus krijgen de komende dagen.

Als jullie je adres even aan mij doorgeven op xxxx dan zal ik de enveloppen zo gauw mogenlijk opsturen.

Nummer 3 : Cora












Nummer 4: Miranda












Nummer 12: Ria











Nummer 16: Nathalie












Nummer 20: Enny













Van harte gefeliciteerd meiden. ik ga morgen avond de enveloppen klaar maken en zodra ik jullie adressen heb, gaat die op de bus.

De volgende verloting komt er zo aan.

2 opmerkingen:

Cora Schram zei

Hè wat gaaf zeg. Ik kom net uit de avonddienst en zie net dat ik wat gewonnen heb.
Dat gebeurt mij nu nooit. Dus je snapt, ik ga vanavond heel blij slapen.
Ik stuur je zo Ff een mailtje

Groetjes Cora

Enny zei

Hoi, ik heb gewonnen ! Hartelijk dank, ik ben er heel blij mee !! Heb al een mailtje gestuurd ! Groetjes Enny