donderdag 8 november 2012

Candy

En hier zijn de winnaars van de loting van de candy.
Ik verloot 5 setjes dus er zijn 5 winnaars.
Ik tel hierbij van achteren naar voren. dus de volger die helemaal als eerste staat ( mijn eerste volger) dat is nr een en de laatste is dus nr 78.
Omdat ik nog niet weet hoe ik een random org blokje in mijn berichtjes plaats doe ik het even zo. zal van de week eens gaan uitzoeken hoe ik dat doe.


De eerste winnares is nr: 32 dat is Andrea de Winter

De tweede persoon is nr 37 en dat is geworden Ingrid


De derde winnares is nr 18 dat is Nathalie Clauwaert


De vierde winnares is Miepeke













En de vijfde is geworden Carolien

 
Ik ga proberen om elke winnares een persoonlijk berichtje te sturen, als dat niet lukt, mail me even voor jullie adres gegevens op sannieburmester@chello.nl dan zal ik het zo snel mogenlijk naar jullie toesturen.
...en ik hoor jullie denken wat hebben zij gewonnen.
Een pak pipoos a4 kaartkarton van 160 gram, een embossingfolder, een mooi lang stuk wit lint, leuke bedeltjes, een leuke stempel van een blad en een set plakjuwelen.
Ik denk een leuke prijs zeker als je die in combinatie gebruikt met de krijtjes.
Dames veel plezier met jullie prijs.
mail me even voor jullie adres gegevens op sannieburmester@chello.nl dan zal ik het zo snel mogenlijk naar jullie toesturen.
Fijne avond en knufff Sannie


4 opmerkingen:

Duchesse zei

Waauuw, fantastisch Sannie. Harstikke bedankt en wat een leuk pakket. Zeker fijn om samen met de krijtjes te gebruiken. Ik zal er gauw mee aan de slag. Bedankt.

Miranda zei

hoi sannie,

had naar het verkeerde gemaild. zonet hopelijk wel naar het goede!

groetjes miranda

Miranda zei

ik is miepeke als volger :-) geen idee waarom ik 2 namen heb.

Miranda zei

heel erg bedankt voor je supermooie pakket. ik ben er heel erg blij mee!

groetjes miranda