donderdag 29 november 2012

Creatief met kaarten

Heeejjj Allemaal,

Eindelijk is die er....de winteruitgave van Creatief met kaarten.
En wederom staan er kaarten van mij in, samen met Monique Rood. de winnares van de candy die ik in Augustus verloot had naar aanleiding van het artikel wat er destijds van mij in stond.
Ik had haar gevraagd of zij samen met mij kaarten voor de winteruitgave wilde maken en dat wilde ze heel graag.
Hier vind je het artikel, klik op deze link.

Ik moet zeggen dat ik weer supertrots ben op hoe het artikel eruit is komen te zien. ook omdat ik vraag heb gehad naar het maken van filmpjes en of uitleg met de metalic krijtjes, dus ik denk dat hier zeer zeker al wat aan tegemoet gekomen wordt.

Veel leesplezier met het artikel.

p.s. Ik heb begrepen dat abbonees hem wel al hebben gehad, maar dat de distributie naar de winkels vertraging heeft opgelopen. het is nog niet bekend wanneer hij echt in de winkel ligt....ik hou jullie op de hoogte. Mocht hij bij jullie nu wel te verkrijgen zijn in de winkels laat het me dan even weten. ik ben nl zeer nieuwsgierig wanneer die uitkomt voor het grotere publiek.

3 opmerkingen:

Theresia zei

Yesss, ik heb hem vorige week gehad en gelijk je artikel opgezocht,want ik wist dat je erweer in zou staan. Leuk! En erg leuke kaartjes.
Groetjes, Trees

Duchesse zei

Jawel, gisteren gezien in het magazine bij een goeie vriendin. Zal het artikel meteen afdrukken om de collectie te vervolledigen. Hele mooie uitleg en zo geef je ons weer terug ideeën, Sannie.
Bedankt en vele groetjes
Nathalie

Lenie zei

Wat een prachtig artikel en prachtige kaarten gemaakt.
groeten Lenie